جمعه 14 اردیبهشت 1403

گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از 2 سال / جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟+ فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از 2 سال / جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟+ فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: دو سال پس از برگزاری آخرین دوره جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر» حالا با فراز و فرودهای بسیاری که در طول این مدت رخ داده، نوید دوباره جان گرفتن این جشنواره که مهمترین گردهمایی دانشجویان اهل قلم است به گوش می‌رسد. با وجود وعده برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر در بهمن ماه 1402 اما، برگزاری اختتامیه جشمواره دوباره به تعویق افتاد تا...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: دو سال پس از برگزاری آخرین دوره جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر» حالا با فراز و فرودهای بسیاری که در طول این مدت رخ داده، نوید دوباره جان گرفتن این جشنواره که مهمترین گردهمایی دانشجویان اهل قلم است به گوش می‌رسد.

با وجود وعده برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر در بهمن ماه 1402 اما، برگزاری اختتامیه جشمواره دوباره به تعویق افتاد تا انتظار دانشجویان همچنان پابرجا بماند این چشم انتظاری به تاریخ جدید موکول شود؛ اردیبهشت ماه 1403.

سرانجام اما پس از وقفه‌های طولانی، در آخرین اطلاعیه از سوی معاونت فرهنگی واجتماعی، سیزدهمین جشنواره «تیتر» از تاریخ 15 الی 18 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌گردد!

این مسئله باعث شد در برنامه شانزده آذر با حضور متین منتظمی، دییر جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 13 پیرامون سوالات و شبهات ایجاد شده گفت‌وگویی داشته باشیم.

چرا بین جشنواره تیتر 12 و 13 یک وقفه دو ساله افتاده است؟ منتظمی در ابتدا گفت: عاملی مثل بیماری کرونا نه تنها برای جشنواره نشریات دانشجویی بلکه برای اکثر برنامه‌ها وقفه جدی ایجاد کرد. چون برای تیتر لازم بود یک اجتماعی به‌وجود بیاید و داور‌ها و دانشجویان در کنار هم جمع شوند.