دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

گرگان

گرگان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری جالب از چهار راه مخبرالدوله تهران که مربوط به 78 سال قبل است منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: بنابر آمار توزیع روزانه بار میوه و صیفی در میدان مرکزی به 17 تا 18 هزار تن رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضارب یک روحانی که در شب بیست و یکم ماه رمضان او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود دستگیر شد ضارب یک روحانی که در شب بیست و یکم ماه رمضان او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود دستگیر شد به گزارش عرشه آنلاین، جانشین فرماندهی انتظامی شهریار از دستگیری ضارب یک روحانی در فردوسیه خبر داد و گفت: روحانی مورد اهانت از حق شکایت خود گذشت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس زیر از چهارراه مخبرالدوله در سال 1325 مربوط به مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد است.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - امیرحسین مفیدی*: یکی از مهم‌ترین مسائلی که بسیاری از افراد در سراسر جهان با آن مواجه هستند، مسئله آموزش و پرورش می‌باشد؛ چراکه این حوزه با مسئله تربیت و تعلیم افراد یک جامعه مرتبط بوده و موجب شکوفایی و یا عقب ماندگی یک جامعه خواهد شد. آموزش و پرورش به عنوان موثرترین عامل پیشرفت در جوامع امروزی مطرح است. این نظام یکی از بنیان‌های اصلی هر ملت و قلب تپنده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی شرکت پیمانکاری اطلس افروز شرق از جزئیات حادثه سقوط دکل برق فشارقوی در کردکوی سخن گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اعلام برنامه یک‌چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، پلی‌آف اول این رقابت‌ها از 19 فروردین در شرایطی آغاز خواهد شد که لیموندیس شیراز باید در گرگان به مصاف شهرداری برود و ذوب‌آهن در اصفهان پذیرای کاله مازندران باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اوایل انقلاب که آیت الله العظمی خمینی از ایشان خواست تا رئیس قوه قضائیه بشود، وی این درخواست را رد کرد و اعلام کرد که قصد ندارد وارد امور سیاسی شود و می‌خواهند مسیر علمی خود را ادامه بدهد و معلم باشد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور: به دنبال اعلام نیاز پزشکان بیمارستان فاطمه زهرا شهر مینودشت، مبنی بر ضرورت انتقال کودک 6 ماهه که به دلیل مشکلات کلیوی دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، اورژانس هوایی استان گلستان در عملیات چند مرحله‌ای، ابتدا این کودک را با ماشین اورژانس به باند بالگرد سپس با بالگرد اورژانس هوایی گلستان کودک را از مینودشت به فرودگاه بین المللی گرگان منتقل کرد.

خبرگزاری تسنیم

اورژانس هوایی استان تهران برای نجات جان کودک 6 ماهه‌ای که نیازمند دیالیز فوری بود به پرواز درآمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو و به نقل ازسازمان اورژانس استان تهران با اعلام بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مینودشت و مرکز EOC دانشگاه علوم پزشکی گلستان مبنی بر وضعیت ناپایدار کودک 6 ماهه‌ای که نیازمند دیالیز در سریعترین زمان است درخواستی از اورژانس کشور به اورژانس هوایی استان تهران ارسال شد. پس از انجام هماهنگی‌های لازم، با دستور رئیس سازمان اورژانس استان تهران هواپیمای اورژانس...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اورژانس کشور برای نجات جان نوزاد 6 ماهه، در یک عملیات هوایی از یک بالگرد و هواپیما استفاده کرد.

وب‌گاه گسترش

هر جای ایران که هستید، با کمپین سال نو برند فونیکس NEV همراه باشید و با تست رانندگی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و ثبت نظر خود در اینستاگرام، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی سه دستگاه تلفن همراه سامسونگ و 10 ساعت هوشمند را به دست آورید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای تعطیلی پارک ها در روز 13 بدر از کجا آغاز شد و اولین بار کدام رسانه ها و مقامات این خبر را دادند ماجرای تعطیلی پارک ها در روز 13 بدر از کجا آغاز شد و اولین بار کدام رسانه ها و مقامات این خبر را دادند ساعت 12 شهرداری زنجان | «بوستان‌های سطح شهر در روز طبیعت (سیزدهم فروردین) با توجه به تقارن با ایام شهادت حضرت علی (علیه‌السلام) طبق دستورالعمل وزارت کشور تا یک ساعت قبل از اذان مغرب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با نوسازی و بازسازی یک فروند هواپیمایی بویینگ 737 به دست متخصصان ایرانی روزانه یک هزار و 200 صندلی به چرخه هوایی کشور اضافه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه سنندج گفت: این روزها افزایش سرسام‌آور و رهن میلیاردی و اجاره خانه زندگی را بر مردم تلخ کرده است.