پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

گرگان

گرگان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با تلاش دولت موقت بالاخره جنگ اول گنبد در 15 فروردین 1358 پایان یافت. اما یکی از اثرات مخرب جنگ گنبد در شهرهای مازندران بدبینی مردم نسبت به اشخاص وابسته به فدائیان بود به طوری که مردم با دیدن اعضای سازمان نسبت به آن‌ها ابراز انزجار و حتی اهانت فیزیکی می کردند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا مقابل پلیس عراق به برتری دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین بازی خود در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا با اقتدار و با نتیجه 102 بر 64 نماینده عراق را شکست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

9 فروردین روس‌ها توپ‌های مستقر در قلعه‌کوب شرنبل را به خارج شهر بردند و مستقر کردند. آنان توپ‌های مسلسل را بر پشت بام مدرسه ملا محمدباقر (باقریه)، دکان حاج محمدجعفر، کوچه شیخ محمدجعفر بجنوردی، پشت منزل قاسم‌بک تاجرباشی روس، پشت بام سرای بانک واقع در میان بازار بزرگ، باغ‌خونی و دروازه پایین خیابان نصب کردند و به دستور فرمانده نظامی روس در هر ثانیه صد گلوله توپ و تفنگ به مدت چند ساعت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

وب‌گاه ورزش سه

مجتبی جباری از بازیکنان فراموش نشدنی استقلال، روزی می گوید که به یکباره با تیم بزرگسالان راهی گرگان شد ولی کسی او را نمی شناخت اما پس از درخشش در آن بازی، هواداران به دنبال گرفتن امضا از او بودند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در نیمه دوم تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور در نیمه دوم تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برنامه‌ای یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک و کاهش آلودگی هوا در حال تدوین است و مراحل نهایی آن در ماه جاری به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین بازی خود در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا فردا شب به مصاف نماینده عراق می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دو نامزدی که در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران کمترین رای را آوردند درباره دلیل آرای پایین خود صحبت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان کرمان از پلمپ کافه رستورانی در شهر کرمان به علت عدم رعایت مقررات قانونی و موازین شرعی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، دادستان کرمان از پلمپ کافه رستورانی در شهر کرمان به علت عدم رعایت مقررات قانونی و موازین شرعی خبر داد. در پی تخلفات متعدد یک کافه رستوران در شهر کرمان که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شده بود، پس از مطالبه مردمی در برخورد با این موضوع، با دستور...

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال گذشته 7 وزیر دولت سیزدهم با حضور در صحن علنی مجلس به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ دادند و 2 وزیر از مجلس کارت زرد گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «آبنبات نارگیلی» از سری چهارم کتاب‌های مجموعه «آبنبات» روایتگر چالش‌های خنده‌دار زندگی دانشجویی محسن است، که در گرگان دانشجو شده است.