چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

گرگان

گرگان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد که پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر عکسی از خیابان نادری است، این خیابان بعدها به نام خیابان جمهوری اسلامی تغییر نام داد.

وب‌گاه ورزش سه

بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال از روز یکشنبه وارد مرحله پلی‌آف می‌شود؛ مرحله‌ای که هشت تیم برتر مرحله مقدماتی رقابت خود را برای قهرمانی خیلی نزدیک‌تر و جدی‌تر دنبال می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلی‌آف اول لیگ برتر بسکتبال از فردا (یکشنبه) در شرایطی آغاز می‌شود که لیموندیس شیراز باید در گرگان به مصاف شهرداری برود و ذوب‌آهن در اصفهان پذیرای کاله مازندران باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری جالب از میدان توپخانه در 78 سال قبل، منتشر شد. تصویری جالب از میدان توپخانه در 78 سال قبل، منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان،...

وب‌گاه فرارو

تصویری جالب از میدان توپخانه در 78 سال قبل، منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان که به فینال سوپرلیگ غرب آسیا راه یافته و در انتظار مشخص شدن حریف خود در ایستگاه پایانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر نمایی از میدان توپخانه در سال 1325 است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب دومین پیروزی خود مقابل پلیس عراق در مرحله نیمه‌نهایی به فینال سوپر لیگ غرب آسیا صعود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم شهرداری گرگان با کسب دومین پیروزی خود مقابل تیم پلیس عراق در مرحله نیمه‌نهایی به فینال سوپر ایگ غرب آسیا صعود کرد.

خبرگزاری تسنیم

تیم شهرداری گرگان به فینال مسابقات بسکتبال غرب آسیا راه پیدا کرد.

وب‌گاه فرارو

عکس زیر از چهارراه مخبرالدوله در سال 1325 مربوط به مجموعه عکس‌های محمود پاکزاد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری جالب از چهار راه مخبرالدوله تهران که مربوط به 78 سال قبل است منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: بنابر آمار توزیع روزانه بار میوه و صیفی در میدان مرکزی به 17 تا 18 هزار تن رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضارب یک روحانی که در شب بیست و یکم ماه رمضان او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود دستگیر شد ضارب یک روحانی که در شب بیست و یکم ماه رمضان او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود دستگیر شد به گزارش عرشه آنلاین، جانشین فرماندهی انتظامی شهریار از دستگیری ضارب یک روحانی در فردوسیه خبر داد و گفت: روحانی مورد اهانت از حق شکایت خود گذشت کرد.