جمعه 13 مهر 1403

گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با وزیر بهداشت

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، به گفت‌وگوی تلفنی با مردم پرداخت و بی‌واسطه به سوالات و دغدغه‌های آنان پاسخ داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، به گفت‌وگوی تلفنی با مردم پرداخت و بی‌واسطه به سوالات و دغدغه‌های آنان پاسخ داد.

نخستین تماس مردمی از سوی یکی از دانشجویان پزشکی ساکن در تهران بود که دانشجوی شرایط جنگی اوکراین بوده و به ایران آمده و خواستار پذیرش در دانشگاه‌های آزاد و پردیس بود.

وزیر بهداشت در پاسخ به این دانشجوی پزشکی گفت: شرایط انتقال دانشجویان خارج از کشور تابع مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و بر اساس آیین‌نامه این شورا، دانشجویان خارجی می‌توانند ثبت‌نام کنند و پس از برگزیده شدن در آزمون، در کشور تحصیل می‌کنند. اگر شرایط جنگی و خاص اوکراین نبود دانشگاه‌های علوم پزشکی این کشور مورد تایید وزارت بهداشت نبود ولی الان با توجه به شرایط جنگی اوکراین، اقدام به پذیرش دانشجویان براساس آیین‌نامه و با پذیرفته شدن در آزمون می‌کنیم. در حال حاضر مقرر شده دانشجویان محصل در خارج از کشور تعهدی مبنی بر دانشجو بودن و سپس آزمون بدهند.

این خبر در حال تکمیل است