سه‌شنبه 28 فروردین 1403

گلستان / دستگیری عامل فراخوان و تشویش اذهان عمومی

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
گلستان / دستگیری عامل فراخوان و تشویش اذهان عمومی

متهم در تحقیقات صورت گرفته پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را تاثیر منفی تبلیغات رسانه‌های معاند عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول گلستان گفت: یکی از عوامل فراخوان و تشویش اذهان عمومی در این شهرستان شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین نوروزی اظهار کرد: در پی انتشار فراخوان برای تشویش اذهان عمومی توسط فردی در فضای مجازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا و امنیت عمومی علی‌آبادکتول قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این زمینه ماموران با رصد و پایش فضای مجازی وانجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را تاثیر منفی تبلیغات رسانه‌های معاند عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول به افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به تشویش اذهان عمومی، حتک حیثیت، فحاشی، تهدید و یا مزاحمت برای دیگران می‌کنند، هشدار داد پلیس همواره در فضای حقیقی و مجازی اقدامات و فعالیت‌های مجرمان و افراد هنجارشکن را رصد کرده و برابر قانون با آنها برخورد می‌کند.

تماشاخانه

سایه زلزله هنوز بر سر سایه‌خوش است / وضع روستای کانون زلزله هرمزگان هفت ماه بعد از زلزله (فیلم)

ببینید | صدها هزار بچه لاک‌پشت در برزیل متولد شدند

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام
گلستان / دستگیری عامل فراخوان و تشویش اذهان عمومی 2
گلستان / دستگیری عامل فراخوان و تشویش اذهان عمومی 3
گلستان / دستگیری عامل فراخوان و تشویش اذهان عمومی 4