یک‌شنبه 15 مهر 1403

یارانه بگیران بخوانند / واریز یارانه مهربا یک تغییر بزرگ | تعیین رقم یارانه نقدی با دهک بندی جدید

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
یارانه بگیران بخوانند / واریز یارانه مهربا یک تغییر بزرگ | تعیین رقم یارانه نقدی با دهک بندی جدید

‌یارانه نقدی مهرماه 1403 طبق روال ماه‌های قبل بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به‌حساب سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز می‌شود. دهک‌های یارانه‌بگیر در مهرماه قرار بودتغییر کند و دهک‌های یارانه‌بگیر به‌روزرسانی شود توزیع یارانه طبق دهک های یارانه بگیر جدید انجام می‌شود. اما با توجه به اینکه ممکن است درآمد خانوارها تغییر کند این دهک‌بندی هر چند وقت یک...

یارانه نقدی مهرماه 1403 طبق روال ماه‌های قبل بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به‌حساب سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز، مرحله 164 یارانه نقدی در مهرماه 1403 طبق روال ماه‌های قبل بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به‌حساب سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز می‌شود.

مرحله اول واریز یارانه نقدی مربوط به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است.

مطالعه بیشتر: اعلام زمان واریز یارانه نقدی در تیرماه 1403 + جزییات

یارانه معیشتی دهک‌های اول تا سوم ساعت 24 روز 25 مهرماه 1403 و یارانه دهک‌های سوم به بعد در تاریخ 30 مهرماه 1403 به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

یارانه دهک‌های اول تا سوم 400 هزار تومان و دهک‌های چهارم تا نهم 300 هزار تومان تعیین شده است.

پارس نماد داده ها

برای اطلاع از وضعیت یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

به گزارش عرشه آنلاین، یارانه نقدی ساعت 12 بامداد فردا واریز می‌شود

یارانه کمک معیشتی مرحله 152 مربوط به مهر 1402 به حساب تمام سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 12 بامداد روز جمعه 21 مهر قابل برداشت است.

صبح امروز وزیر کار اعلام کرد به دهک های ششم و هفتم 120 هزار تومان یارانه تشویقی داده می شود

یارانه و دهک‌های یارانه‌بگیر تغییر می‌کنند دهک‌های یارانه‌بگیر چه زمانی به‌روزرسانی می شود توزیع یارانه طبق دهک های یارانه بگیر  انجام می‌شود. اما با توجه به اینکه ممکن است درآمد خانوارها تغییر کند این دهک‌بندی هر چند وقت یک بار بازبینی می‌شود و معیار آن چیست؟ با تغییر دهک بندی خانوارها یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی وارد مرحله تازه ای می شود و تغییراتی کم یا زیاد می شود

بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها؛ یکصد و پنجاه و دومین مرحله از یارانه نقدی 300 - 400 هزار تومانی مربوط به مهرماه ساعت 24 روز پنج شنبه 20 مهر 1402 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها؛ یکصد و پنجاه و یکمین مرحله از یارانه نقدی 300 - 400 هزار تومانی مربوط به شهریورماه، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24 روز پنج شنبه 20 مهر 1402 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

همچنین با اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خردادماه و به منظور حمایت از خانوارهای کم درآمد، اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از 70 درصد مبلغ یارانه، 20 درصد افزایش یافته است.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

یارانه بگیران بخوانند / واریز یارانه مهربا یک تغییر بزرگ | تعیین رقم یارانه نقدی با دهک بندی جدید 2