چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

رسانه ترورآلارم که به رژیم صهیونیستی وابسته است، گزارش داد که ژنرال ایرانی محمدرضا فلاح زاده، جانشین فرمانده سپاه قدس، هدف اصلی این ترور بوده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد، تمام استانداردهای مقاومتی در سطح عالی در ورزشگاه آزادی لحاظ شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: مطابق قانون برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، نرخ باروری در طی پنج سال باید حداقل به عدد 2.5 برسد.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی گفت: مذاکره برای بازگشت بقیه الواح در حال انجام است. هیچ مانعی نداریم باید مسیر را هموار کنیم تا بقیه الواح هم برسد؛ قرار شد رایزنی در این زمینه انجام شود.

وب‌گاه ورزش سه

یزد - تیم مقاومت گلساپوش یزد برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هیات انتخاب و داوری مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان متشکل از نادر برهانی مرند، علی خودسیانی و مهدی سیم ریز آثار راه یافته به مرحله دوم این بخش را اعلام کردند. براساس اعلام دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، آثار راه یافته‌ای که مغایرت احتمالی آنها براساس شرایط مندرج در فراخوان در مرحله...

خبرگزاری تسنیم

هیات انتخاب و داوری مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان آثار راه یافته به مرحله دوم این بخش را اعلام کردند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل هواشناسی استان اصفهان گفت: وقوع بارش موثر پاییزی در دو هفته اول آبان و به ویژه در نیمه غربی استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادینوز: بررسی ها نشان می دهد بانک‌ها 30درصد بالاتر از نقدینگی کشور سپرده دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تازه ترین آمار در 31 استان کشور نشان می دهد، تا پایان مردادماه امسال تسهیلات جاری و غیرجاری بانک ها در کشور به 8 هزار و 300 همت رسیده که 60 درصد سهم استان تهران است.

خبرگزاری مهر

یزد - تیم مقاومت گلساپوش یزد برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شد.

خبرگزاری مهر

تیم‌های شهرداری ارومیه و طبیعت که در رتبه‌های اول و دوم جدول لیگ برتر مردان قرار دارند، در هفته دوم در بازی‌های خارج از خانه به دنبال ثبت دومین پیروزی خود هستند.