چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

تازه ترین آمار از مانده کل تسهیلات و سپرده های بانکی در 31 استان کشور نشان می دهد، تا پایان مردادماه امسال تسهیلات جاری و غیرجاری بانک ها در کشور به 8 هزار و 300 همت رسیده که 60 درصد سهم استان تهران است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم مقاومت گلساپوش یزد با بازیکنان جوان و جویای‌نام خود توانست قهرمان لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران شود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد قهرمان هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی که پاییز امسال در مجموع کشور در دو هفته نخست با رشد 33درصدی بارش‌ها نسبت به میانگین درازمدت و رشد 27درصدی بارش‌ها نسبت به سال قبل آغاز شده، 8 استان در این مدت حتی یک‌قطره بارش نیز نداشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف روزانه مسکن یا برای مدت طولانی می تواند عوارض و خطرات بالقوه ای برای بدن و سلامت شما داشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فصل جاری برگزار شد و شش تیم جواز حضور به مرحله بعد را کسب کردند.

وب‌گاه الف

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد دوشنبه شب در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی در حضور بیش از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه سلمان محله محمودآباد با غلبه پنج بر یک بر تیم شهرداری بندرعباس برای ششمین بار به مقام قهرمانی رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد توانست با برتری مقابل شهرداری بندرعباس 42 امتیازی شود و جام قهرمانی هجدهم دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی را بالای سر ببرد. گلساپوش امسال با بازیکنان جوان زیر 20 سال خود چهارمین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفت. تا کنون گلساپوش شش دوره قهرمان این رقابت‌ها شده است. گلساپوش با پیروزی در این دیدار در 18 بازی انجام داده خود توانسته...

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «دبستان پارسی» ساخته حسن نقاشی در موزه سینما نمایش داده خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این همایش از سوی کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک با فراخوان عمومی در چهار بخش "همایش علمی با عنوان صلح و ورزش"،"جشنواره مطبوعات با عنوان قلم، صلح و ورزش"،"جشنواره تولید محتوا با عنوان صلح و ورزش" و جایزه ملی صلح و ورزش با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته، سید مناف هاشمی دبیر کل، دکتر نصرالله سجادی مشاور...

وب‌گاه ورزش سه

رییس سازمان لیگ امروز از شرایط ورزشگاه شهید نصیری یزد بعد از بازسازی بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

نخستین همایش ملی صلح و ورزش با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، جمعی از روسای فدراسیون ها، شرکت کنندگان همایش و برگزیدگان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین همایش ملی صلح و ورزش صبح امروز با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، جمعی از روسای فدراسیون‌ها، شرکت کنندگان همایش و برگزیدگان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.