پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 7 ریشتر در مناطق دریایی نزدیک میندانائو، فیلیپین به وقوع پیوست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهاد قائمی ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران رسماً از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام مسوول از پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین از 6 مردادماه خبر داد و گفت: بلیت‌های اربعین به صورت اینترنتی به فروش خواهد رسید.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران رسماً از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرد.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسوول از پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین از 6 مردادماه خبر داد و گفت: بلیت‌های اربعین به صورت اینترنتی به فروش خواهد رسید.

وب‌گاه عصر ایران

استان کویری یزد اگرچه از نظر دسترسی به طبیعت سبز و دریاچه و رود، کم‌بهره است، اما همین خشکی ناشی از نبود آب‌های سطحی و گرمی هوا آن را به گزینه‌ای مناسب جهت پرورش کنترل‌شده ماهی تیلاپیا بدل می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد جزئیاتی از دلایل قطعی برق در نقاط مختلف کشور و تعطیلی 14 استان در روز پنجشنبه نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اعتماد دلایل تعطیلی 14 استان به دلیل جلوگیری از خاموشی سراسری را بررسی کرد.

خبرگزاری مهر

یزد - مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای تجهیز ورزشگاه شهید نصیری برای بازی‌های لیگ برتر، مشکل زمان را در فرآیند تجهیز موثر دانست.

خبرگزاری مهر

یزد - مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با بیان اینکه میزان افت دشت یزد _ اردکان سالانه 44 سانتیمتر است، مدیریت مصرف را تنها راهکار مقابله با افت فشار آب در تابستان عنوان کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به دلیل گرمای شدید و همچنین کاهش مصرف برق کلیه دستگاه‌های اجرایی چهارمحال بختیاری فردا پنج‌شنبه تعطیل شد. ادارات یزد و خراسان جنوبی و قم نیز تعطیل شد.

وب‌گاه ورزش سه

به زودی آن‌ها، سربازها و ستاره‌هایشان را به صف می‌کشند و برای چنگ زدن به موفقیت و گریز از سقوط لشکرکشی می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مالکانی که متراژ واحدهای مسکونی مورد اجاره آنها بیش از 150 متر در تهران و بیش از 200 متر در سایر مراکز استان‌هاست چنانچه قرارداد واحدهای خود را بلندمدت منعقد کنند برای معاملات 2 ساله تا 70 درصد و برای معاملات 3 ساله تا 100 درصد مشمول مالیات خواهند شد. همچنین این دسته از مالکان چنانچه واحدهای مسکونی خود را به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر و یا خانوارهای تحت پوشش کمیته...

خبرگزاری مهر

تعامل مجلس و دولت در جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از الزامات راهبردی برای حاکمیت ملی، پیشرفت و اقتدار نظام محسوب می‌گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطابق گزارش‌های مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در بهار 1403 در 26 استان زیر10 درصد شده است.