پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به بارش‌های شدید محلی در شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش‌های شدید محلی آورده است: در روز جمعه (22 تیرماه) وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ برای شرق خراسان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

وب‌گاه ورزش سه

مجتبی میرزاجانپور به خداحافظی فرهاد قائمی واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره والیبال روسیه به همراه تیم قطری به یزد خواهد آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای غیرشریانی شامل هشتگرد - طالقان، کمربندی جدید خرانق - یزد، یزد - دربید مسدود بوده و محور پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام این مرکز، محور‌های غیرشریانی شامل هشتگرد - طالقان، کمربندی جدید خرانق - یزد، یزد - دربید مسدود بوده و محور پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (رفت و برگشت) روان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

دولت چهاردهم باید فکری برای احیای تالاب گاوخونی کند.

وب‌گاه فرارو

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم ساماندهی اتباع خارجی در کشور تأکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فنرباغچه به طور رسمی از خرید ایرانی خود یعنی میثم صالحی رونمایی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دور دوم این انتخابات با توجه به حضور یک گزینه با حامیان اصلاحطلب و یک گزینه اصولگرا از جبهه پایداری عملاً دوقطبی کاملی را شکل داد. با توجه به خاستگاه دو کاندیدای باقیمانده در انتخابات، از هر جهت و همه‌جوره دو سوی رقابت با هم تفاوت داشتند؛ تفاوتی چشمگیر از نوع نگاه به مسائل فرهنگی و اجتماعی تا نحوه تعامل با کشورهای مختلف جهان و حتی اهداف و تصویرشان از نقش ایران در فضای بینالملل و آینده...

وب‌گاه مشرق نیوز

قریب به 15 سال است که توسعه سواحل مکران در بیان مسئولان نظام، رسمیت یافته و وعده توسعه موکول به آینده می‌شود، در همین زمینه یک کارشناس اقتصادی خطاب به رئیس جمهور منتخب عنوان کرد که برای به حرکت درآمدن قطار توسعه در آن منطقه چه برنامه‌ای خواهند داشت؟