جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت 5 روزه سامانه بارشی خبر داد و برای 10 استان هشدار ناپایداری‌های محلی با احتمال آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که 63 درصد ظرفیت سدهای کشور پر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از برگزاری انتخابات 15 تیرماه که در آن مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور کشور انتخاب شد آمار قابل تاملی از هریک از استان ها منتشر شد. «اقتصادنیوز» در این گزارش به بررسی تفکیکی مشارکت برخی از استان‌های شگفتی‌ساز در این دوره ریاست جمهموری پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: با موافقت استاندار لرستان دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل مدیریت مصرف انرژی فردا چهارشنبه دو ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رادیکال‌های جریان اصلاحات به دنبال آن هستند که وزارتخانه های اقتصادی و سیاسی و علوم را برای پیشبرد اهداف خود و احیای تشکیلات و بدنه اجتماعی خود در دست گیرند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منصوره معصومی اصل، فعال ستاد جلیلی به تحلیل چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: این رایی که به آقای پزشکیان داده شد، یک رای صددرصد قومیتی بود که به پیروزی رسید. مردم فریب رسانه ها را خوردند؛ مردم متاسفانه از فهم از ولی امام زمان جدا شدند و خیلی از جاها به شدت یک ذهنیت کوتاه‌مدتی دارند که آن ذهنیت دارد پاک می‌شود و محتواهای به‌روز را جانشین می‌کنند. این یکی از عامل‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و گرد و غبار به‌منظور مدیریت مصرف انرژی تمامی دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنج شنبه تعطیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا عباس زاده روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان اظهار کرد: از پنجشنبه 21 تیرماه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تا نیمه شهریورماه تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجید انصاری، عضو مجمع روحانیون به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: پرونده انتخابات بسته شد، رقابت‌ها تمام شده و رفاقت‌ها باید آغاز شود، ما که برای آقای پزشکیان تبلیغ می‌کردیم اما باید در کنار همه مردم، ستاره‌ها و کاندیداهای محترم دست در دست هم دهیم و ان‌شاءالله برای آنچه مردم به خاطر آن به صحنه آمده و شرکت کردند تلاش کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی در پنجاه و پنجمین نشست قرارگاه مرکزی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی بیان کرد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است و باید آیین‌نامه نصاب در این مورد رعایت شود، ضمن این که واحد‌های صنعتی باید فقط در شهرک‌های صنعتی احداث شود. وی...

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌هایی را در ساختارهای متنوع تدارک دیده‌اند و در کنار پخش نوستالژی‌هایی همچون «مختارنامه»، «سرزمین مادری» جدید هم به شبکه سه رسید و در عین حال سریال «طوبی» هم منتظر کنداکتور مانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 16 استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان در مورد ورزشگاه‌هایی که این باشگاه برای میزبانی در لیگ بیست‌وچهارم در نظر دارد، توضیحاتی ارائه کرد.