جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه عصر ایران

تجمع حامیان سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در یزد را ببینید.

خبرگزاری مهر

یزدی ها از ساعتی قبل در میدان امیر چخماق در انتظار حضور و سخنرانی دکتر سعید جلیلی هستند.

وب‌گاه فرارو

خروج سالانه پنج میلیارد دلار درآمد حاصل از کار اتباع خارجی از کشور و ضرورت تدوین اطلس اشتغال این قشر برای صیانت از بازار کار نیروی ایرانی، سازمان ملی مهاجرت را بر آن داشته است تا در 15 طرح و برنامه اقتصادی، این حوزه را ساماندهی کند.

وب‌گاه فرارو

با آمدن پشه آئدس، این مهمان ناخوانده به کشور نگرانی‌ها درباره این بیماری نیز افزایش یافته است. پرسش‌ها درباره این بیماری زیاد است، ولی به تعدادی از پرسش‌های پرتکرار شهروندان در متن زیر پاسخ داده شده است.

خبرگزاری تسنیم

جانشین معاونت آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن از پیشتازی بانوان در رشته حفظ قرآن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل از برترین‌های سی‌ویکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام‌عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هاشم داداش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. محمد علی زلفی گل وزیر علوم با تبریک به دانشجویان نمونه و خانواده آنان گفت: قهرمان...

وب‌گاه عصر ایران

معاون مدیرکل دفتر زمین‌شناسی، مهندسی و زیست‌محیطی سازمان زمین‌شناسی: در برخی استان‌ها مثل استان یزد نرخ فرونشست کاهش پیدا کرده و در استان‌هایی مثل خراسان‌رضوی، تهران، قزوین، کرمان، فارس و اصفهان همچنان فرونشست با نرخ بالا مشاهده می‌شود و در برخی استان‌ها مثل استان گلستان که در کنار دریا قرار دارد و دارای منابع آب مناسبی بوده، متصور نبودیم که فرونشست در آن رخ بدهد، ولی متاسفانه بیشتر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق فرار چیست؟ اسکیپ روم در کجای ایران وجود دارد؟ + هشدار تصاویر ترسناک! در حال حاضر 278 اتاق فرار در کشور شناسایی شده است که از این تعداد فقط 105 اتاق فرار مجوز دارند. بیشترین اتاق‌های فرار به ترتیب در استان تهران، اصفهان، البرز، مازندران، خراسان رضوی، کرمانشاه، گیلان و خوزستان فعال هستند. اتاق فرار چیست؟ اسکیپ روم در کجای ایران وجود دارد؟ + هشدار تصاویر ترسناک! A جی پلاس؛ پلیس اماکن...

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه موفق لیگ برتری به شکلی جالب هفت سالگی خود را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

معاون مدیرکل دفتر زمین‌شناسی، مهندسی و زیست‌محیطی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با بیان اینکه فرونشست با نرخ متفاوت در دشت‌های کشور در حال پیشرفت است، گفت: «در استان یزد نرخ فرونشست کاهش پیدا کرده، ولی در استان‌هایی مثل خراسان رضوی، تهران، قزوین، کرمان، فارس و اصفهان همچنان فرونشست با نرخ بالا مشاهده می‌شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد به منظور توسعه شبکه گاز شهری، قسمتی از فردیس را در روزهای دوشنبه 11 تیر، سه شنبه 12 تیر و چهارشنبه 13 تیر ماه 1403 قطع کند.

وب‌گاه فرارو

فردا دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب ناگهانی در برخی استان‌ها از فعالیت سامانه بارشی تا چهارشنبه در 15 استان و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، تهران و سمنان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. فردا دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان