جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: حداکثر و حداقل سقف اجاره بهای مسکن در 31 استان کشور ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

جدول افزایش سقف اجاره‌بها مسکن به 31 استان کشور ابلاغ شد و سقف افزایش نرخ اجاره‌بها مسکن در تهران 25 درصد تعیین شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدول سقف افزایش نرخ اجاره‌بها در تمام استان ها ابلاغ شد و یزد بیشترین سهم را دارد جدول سقف افزایش نرخ اجاره‌بها در تمام استان ها ابلاغ شد و یزد بیشترین سهم را دارد به گزارش عرشه آنلاین؛ بر اساس ماده 7 قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها دولت مکلف شده است در استان‌هایی که تورم بالای 30 درصد است، نرخ رشد اجاره‌بها را تعیین کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی و از ابلاغ جدول افزایش سقف اجاره‌بها مسکن به 31 استان کشور خبر داد و گفت: سقف افزایش نرخ اجاره‌بها مسکن در تهران 25 درصد تعیین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در ادامه سفرهای استانی خود در دومین در از تبلیغات ریاست جمهوری دقایقی قبل وارد کرمانشاه شد.

وب‌گاه ورزش سه

مرتضی شریفی ستاره تیم ملی والیبال ایران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به شهداب یزد پیوست.

وب‌گاه گسترش

براساس اعلام راه آهن جمهوری اسلامی ایران پیش فروش بلیت‌های قطارهای مسافری برای بازه زمانی 16 تا 31 تیر، از روز چهارشنبه 13 تیر آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مطالعه 84 نمونه گردوغبار جمع‌آوری شده از فضای داخلی منازل در سطح شهر اصفهان نشان داد دامنه بالایی از عناصر سنگین به‌ویژه کادمیم و سرب در هوای داخلی و فضاهای بسته مسکونی وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد از احتمال سلب میزبانی جام باشگاه‌های آسیا از شهر یزد خبر داد.

خبرگزاری مهر

یزد - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: با فعالیت در اکوسیستم نوآوری استان، از ایده‌های نوآورانه و استارتاپ های حوزه آب استقبال می کنیم.

وب‌گاه تابناک

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: واژگونی خودرو پراید در کیلومتر 45 جاده طبس - یزد 2 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

با حکم دکتر روح‌الامینی روسای ستادهای ملی و استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منصوب شدند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: این قول را می‌دهم که در در مسابقات پیش رو با تمام وجود برای شهداب، شهر یزد و در نهایت برای والیبال ایران می جنگیم.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد بااشاره به برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در استان یزد گفت: این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال است و ورزشگاه اختصاصی شهداب ایرادات زیادی دارد.