جمعه 4 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بررسی 12 ساله شاخص فلاکت (از 1391 تا 1402)، استان‌های خراسان جنوبی، فارس، مرکزی، کرمان، یزد، همدان و تهران کمترین نرخ فلاکت را داشته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: محور فیروزکوه تا اطلاع بعدی مسدود و ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس در جریان است.

خبرگزاری تسنیم

در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم 66 هزار و 791 واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به 51 هزار و 740 متقاضی واجد شرایط زمین واگذار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام برنامه مراسم چهلم شهدای خدمت، گفت: فردا همزمان در تهران و همه مراکز شهری و روستایی، مردم برای رئیس جمهور عزیزمان مراسم یادبود می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور مسعود پزشکیان در جمع مردم یزد را ببینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: فردا همزمان در تهران و همه مراکز شهری و روستایی، مردم عزیز، علاقمند و شیفتگان خدمت برای رئیس جمهور عزیزمان مراسم‌های یادبود اربعین دارند و برگزار می‌کنند. وی افزود: سخنران این مراسم در تهران خانم علم الهدی، همسر دانشمند و فاضل رئیس جمهور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه کتابی؛ به دنبال رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص آشنایی نخبگان و دانشجویان با دستاورد‌های علمی و فناورانه کشور، معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری دردولت سیزدهم ضمن برگزاری تور‌های علمی برای نخبگان، اقدام به برگزاری سلسله تور‌های فناورانه برای خبرنگاران و راویان رسانه‌ای کشور نیز کرده است. در ادامه با یکی از شرکت‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار، رعدوبرق وکاهش نسبی دما خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار، رعدوبرق وکاهش نسبی دما خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنها 2 روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم باقی است و اگرچه قرار بود بعد از آخرین مناظره و با توجه به نظرسنجی‌ها به اجماعی برسند، اما هنوز اجماعی در میان اصولگرایان صورت نگرفته است تنها 2 روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم باقی است و اگرچه قرار بود بعد از آخرین مناظره و با توجه به نظرسنجی‌ها به اجماعی برسند، اما هنوز اجماعی در میان اصولگرایان صورت نگرفته است. با این حال...

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه مشکلات راه‌حل‌های علمی دارد، اینکه من می‌توانم این کار را انجام دهم و تو نمی‌توانی و بعد همدیگر را با توهین و بداخلاقی نسبت به یکدیگر از میدان به در کنیم ما را به راه‌حل‌های علمی نمی‌رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم تا از همه قومیت‌ها، گروه‌ها و مذاهب برای ارتقا و رشد این مملکت استفاده کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان تاکید کرد: به شما قول می‌دهم، دروغ نخواهم گفت، خیانت نخواهم کرد، صادق خواهم بود و با تمام وجود برای ایران و ایرانی تلاش خواهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تنها 2 روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم باقی است و اگرچه قرار بود بعد از آخرین مناظره و با توجه به نظرسنجی‌ها به اجماعی برسند، اما هنوز اجماعی در میان اصولگرایان صورت نگرفته است. با این حال حداقل احتمال انصراف علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که احتمال انصراف دو کاندیدای اصلی جریان اصولگرا یعنی محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی کاهش یافته است؛...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعید است علاقه‌مند به فرهنگ و میراث فرهنگی باشید و سری به بناهای تاریخی زده‌باشید و با یادگاری‌نویسی با رنگ یا زغال، خراشیدن و خط انداختن، ازبین‌رفتن تزئینات کوچک و بزرگِ در دسترس، سیاه‌شدگی ناشی از روشن‌کردن آتش پای دیوارها، جای خالی آجرها و خالی‌شدن قسمتی از بنا از بافت اصلی، کوبیدن میخ و چسباندن اعلامیه و اطلاعیه روی دیوارها، ریختن زباله در بناهای بدون متولی و تجمع معتادان در برخی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از استان‌های یزد، کرمان، زنجان، مرکزی، آذربایجان شرقی و قزوین که به تازگی به این برنامه پیوسته، فردا طی سفر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با هدف رونمایی از دستاوردهای فناورانه و نوآورانه این استان، سند برش استانی اصفهان امضا می‌شود.