شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری دانشجو

نشست خبری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با حضور کورش زارعی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و مصطفی موتورچی دبیر این رویداد هنری در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با ادامه تجمعات اعتراضی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اخراج و تعلیق بسیاری از این دانشجویان حامی فلسطین از سوی دانشگاه‌های آمریکا، بسیاری از دانشگاه‌های برتر ایران آمادگی خود را برای پذیرش این دانشجویان اعلام کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گفته کارشناس هواشناسی، مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند؛ بارندگی در غرب کشور شدید خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق در 24 استان کشور و احتمال وقوع سیلاب از آماده‌باش امدادگران تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور از امشب تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

دبیرکل خانه کارگر بیان کرد: تلاش برای حل مشکل مسکن کارگری و تلاش دولت برای حل مسئله مسکن کارگران، ارتباط و انگیزه دولت و کارگران را تقویت می کند.

وب‌گاه الف

مدیر مرکز تحقیقات اعتیاد و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد گفت: مصرف مشروبات الکی اتانول نیز موجب مرگ و میر می‌شود و باید مردم نسبت به موضوع آگاهی لازم داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال 1403-1402 اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون والیبال موضع جالب توجهی درباره انصراف‌های سریالی در تیم ملی دارد.

وب‌گاه فرارو

براساس این هشدار هواشناسی، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد. در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

وب‌گاه فرارو

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.