یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به یک هزار و 350 نفر در سیلاب‌های اخیر خبر داد و گفت: در این مدت 63 عملیات امدادی در هفت استان انجام گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از فعالیت 6 هزار امدادگر و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در مناطق سیل زده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس هواشناسی از صدور هشدار قرمز هواشناسی برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان برای امروز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار یزد گفت: در دو سال گذشته ده‌ها هزار قطعه زمین برای خانه دار شدن مردم اختصاص یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سامانه بارشی بسیار فعال و گسترده‌ای طی یک الی دو روز گذشته، نیمه جنوبی کشور را به صورت کامل در بر گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آخرین وضعیت، 29 محور شریانی و غیر شریانی از صبح امروز (29 فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب به کشور در روز جمعه (31 فروردین) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان در سال 1402 بیش از 31 هزار فرصت شغلی حفظ، احیاء و یا ایجاد شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی شد. متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی در یک مواردی [از حمایت دولت‌ها از تولیدی‌ها] معافیت‌های مالیاتی لازم است، همچنان که در نقطه‌ی مقابل، در یک مواردی وضع مالیات لازم است؛ مثل ثروت‌های بادآورده....

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس آخرین وضعیت، 29 محور شریانی و غیر شریانی از صبح امروز (29 فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گردنه تته اورامان در مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه هرساله به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً 6 ماه از سال بسته است. تسنیم: گردنه تته اورامان در مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه هرساله به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً 6 ماه از سال بسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: در 5 استان بارش‌های شدید روی می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع خبری از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک های 500 هزار تومانی به بازار خبر می دهند؛ موضوعی که البته به همان اندازه که برای ایرانی ها جذاب است، برای اقتصاددانان نگران کننده خواهد بود؛ چراکه هر چه حجم اسکناس افزایش یابد، متناسب با آن، رشد نقدینگی هم فزاینده بالا خواهد رفت. برخی منابع خبری از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک های 500 هزار تومانی به بازار خبر می دهند؛ موضوعی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در سیل سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

این اتوبوس 15 نفر مسافر داشت که در این حادثه واژگونی 13 نفر دچار مصدومیت شدند و 11 نفر از این مصدومین به بیمارستان به منتقل شدند و دو مصدوم دیگر نیز در محل حادثه توسط عوامل اورژانس درمان سرپایی شدند.