یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک هیئت پنج نفری از سینماگران 65 فیلم منتخب را از نقاط مختلف کشور و از میان فرهنگ‌ها و اقوام متنوع، در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی داوری می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای به اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در اصلاح ایرادات شورای نگهبان درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اداراه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: پیش‌بینی می‌شود بارندگی در ساعات آینده در مناطق بیشتری از استان یزد شروع شود و بارندگی برای فردا نیز در استان یزد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدحسین آجیلیان» در گفت‌وگویی افزود: در عملیات حج تمتع 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که 58 هزار و 621 زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد. وی با بیان اینکه 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: باتوجه به رهاسازی آب سدها و آب‌بندان‌ها، لازم است که ساکنان پایین دست از استقرار در مسیل‌ها خودداری کنند. همچنین از توجه به اخبار و شایعات پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از رگبار باران و وزش باد شدید موقت در خراسان شمالی، گلستان و ارتفاعات مازندران طی روز شنبه و خیزش گردوخاک در نواحی مستعد، همچنین توفان شن و گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان طی امروز و فردا خبر داد. هواشناسی نسبت به وقوع طوفان و وزش باد شدید و سایر مخاطرات جدی به شهروندان هشدار داد. هواشناسی با صدور چند اطلاعیه، نسبت به طوفان، وزش باد شدید،...

خبرگزاری تسنیم

رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.

وب‌گاه فرارو

رحمان محمدی‌راد به عنوان سرمربی تیم والیبال شهداب انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.

وب‌گاه عصر ایران

فرودگاه‌های اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان به‌عنوان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های حضرت امام خمینی (ره)، قشم و چابهار به‌عنوان فرودگاه‌های غیر مالکیت شرکت فرودگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائر ان حج تمتع خواهند بود.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه شهداب یزد به شکل رسمی از سرمربی جدید خود رونمایی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 1 و 1- درجه سانتیگراد و اهوازبا بیشینه دمای 35 و 37 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، دور از انتظار نیست، امدادگران و نجات گران هلال احمر یزد برای کمک به حادثه دیدگان در آماده‌باش هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه جنوبی استان‌های اصفهان، یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و چهارشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان جنوبی رگبار شدید باران رعدوبرق وزش باد...

وب‌گاه ورزش سه

رقابت با تجربه ها و جوان ها در پست پاسور دیدن خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطابق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز (سه شنبه) در مناطق جنوبی کشور رگبار شدید باران رعد و برق وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.