یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سه چهارم مردم طرفدار آرمان فلسطین هستند که این اعداد روبه رشد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و هجدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور روز سه‌شنبه 28 فروردین ماه با ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. وزیر فرهنگ در این جلسه با تبریک پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گستاخی رژیم صهیونیستی و زیرپا گذاشتن قوانین بین‌المللی در حمله به ساختمان کنسولگری سفارت ایران گفت: شکستن هیمنه رژیم صهیونسیتی و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ احمدشیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: هموطنان عزیز حتی المقدور از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی با بیان اینکه از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود، از راه‌اندازی ستاد تدوین احکام برنامه هفتم در وزارت فرهنگ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بابک محمودی اظهار داشت: از امروز، 28 فروردین تا ساعت 15 و 30 دقیقه، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از دستیاران رحمان محمدی راد در شهداب یزد تقریبا مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در هفت استان کشور، از امدادرسانی به بیش از 200 نفر از افراد حادثه‌دیده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 7 استان، از امدادرسانی به بیش از 200 نفر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی جدید در نواحی جنوبی کشور خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار اسامی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی این جشنواره را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه طرح "هر کلاس، یک قفسه کتاب"، 45 قفسه کتاب به مدارس 10 استان اهدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتاق بازرگانی تهران در بیانیه ای با تصمیم مجلس مبنی بر تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها مخالفت کرد.

وب‌گاه گسترش

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که در عملیات حج تمتع سال 1403، بیش از 87 هزار زائر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. او افزود که زائران به صورت گروه‌های مدینه قبل و بعد از تاریخ 24 اردیبهشت به سفر خود خواهند پرداخت و عملیات رفت و برگشت تا تاریخ 18 خرداد ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست ستاد حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع از 18 فرودگاه کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته روابط عمومی پلیس راهور، 7 محور اصلی و فرعی کشور از صبح امروز به علت وقوع سیلاب مسدود شدند و راهداران درحال بازگشایی این محورها هستند.