یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران در زمستان پارسال 39.0 درصد بوده و بررسی تغییرات این شاخص نشان می دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل1.8درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه گسترش

با توجه به اعلام مهندس امیرحسین حبیبیان، معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران، در سال 1402، مانند سال 1401، داروهای بیماران دیابتی و بیماران قلبی و عروقی به عنوان پرمصرف‌ترین داروها در کشور شناخته شده‌اند. این اطلاعات بر اساس سامانه نسخه الکترونیک جمع‌آوری شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد به سومین صعود پیاپی این تیم به فینال لیگ برتر والیبال ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محتوای این دیدار توسط رسانه‌های زنجیره‌ای به دفعات باز نشر شد تا چهره رئیس‌جمهوری که رکورددار کمترین محبوبیت در تاریخ انقلاب بود بازسازی شود. روحانی در این دیدار از جمله به ماجرای گران کردن قیمت بنزین در آبان 98 پرداخته و با تکرار دروغ «من هم صبح جمعه فهمیدم» گفته است: «به آقای رحمانی فضلی گفتم ما که افزایش قیمت بنزین را تصویب کرده‌ایم، سران سه قوه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی امروز و فردا در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شروع دیگری برای بورس تهران است. با پایان یافتن تعطیلات عید باستانی نوروز، فعالان اقتصادی جدی‌تر از روزهای پیشین مشغول به کار خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روحانی با تکرار ادعای دروغین «صبح جمعه فهمیدم»، مرزهای مسئولیت‌گریزی را جابه‌جا کرد. وی در روزهای پایانی سال گذشته دیداری با برخی روزنامه‌نگاران طرفدار خود داشت و طی آن به تحریف برخی واقعیات پرداخت.

وب‌گاه فرارو

به اذعان مسئولان سازمان بیمه سلامت ایران، در سال 1402 نیز مانند سال 1401، داروهای بیماران دیابتی و قلبی و عروقی پرمصرف‌ترین داروها در کشور بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارندگی و وزش باد شدید طی دو روز آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران داروهای پرمصرف در کشور در سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران داروهای پرمصرف در کشور در سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آمار نشان می‌دهد با وجود جاذبه‌های مهم گردشگری در کشور، دو استان گیلان و مازندران همچنان در صدر مکان‌های هدف گردشگری توسط مردم است و استان‌هایی مانند کرمان، سهم چندانی ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی مختلف کشور طی دو روز آینده خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی دارابی اعلام کرد که از 24 اسفند ماه تا شامگاه 12 فروردین «بیش از 6 میلیون نفر بازدید» از موزه‌ها و اماکن میراث فرهنگی ثبت شده که در نوع خود کم نظیراست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز در تبریز چهار نفر مصدوم شدند.