یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد در شمال شهر و همچنین بارش پراکنده پیش بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز (پنجشنبه 9 فروردین 1403) در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق چهار محال و بختیاری، ارتفاعات کرمان و برخی مناطق شرق و شمال شرق، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود. فردا جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد و کرمان، جنوب اصفهان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی از تدوام بارش‌ها تا دوشنبه در برخی از استان‌های کشور خبر داد و برای سه روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور را پیش بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته ضیائیان، تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید هم گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

میثم صالحی عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی را به دست آورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب یزد به پیروزی رسید تا حریف فولادی‌ها برای حضور در دیدار فینال لیگ برتر والیبال مردان روز دهم فروردین ماه مشخص شود.

وب‌گاه ورزش سه

شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب یزد به پیروزی رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب یزد به پیروزی رسید تا حریف فولادی‌ها برای حضور در دیدار فینال لیگ برتر والیبال مردان روز دهم فروردین ماه مشخص شود.

خبرگزاری تسنیم

شهرداری ارومیه برابر شهداب یزد به پیروزی رسید تا حریف فولادی‌ها برای حضور در دیدار فینال لیگ برتر والیبال دهم فروردین ماه مشخص شود.

وب‌گاه ورزش سه

شهداب یزد کار را به ست سرنوشت ساز پنجم کشاند.

وب‌گاه ورزش سه

شهرداری ارومیه در ست دوم یک کامبک رویایی زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در نواحی مختلف کشور تا روز جمعه صادر شده است.