یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، اغلب استان‌های کشور امروز جمعه شاهد کاهش دما و افزایش باد همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد بود؛ آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر هشدار داد. سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر...

وب‌گاه فرارو

در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و برخی نقاط یزد کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش دما را شاهد خواهیم بود، همچنین در مناطق مستعد گردوخاک رخ می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز 10 فروردین ماه شاهد کاهش دما و وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دست کم 11 نفر بر اثر طوفان و جاری شدن سیل در شمال ماداگاسکار، جان باختند.

وب‌گاه الف

برای امشب و فردا پیش‌بینی سرما و بارش در برخی از مناطق کشور وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

یزد _ ایرنا _ محفل انس با قرآن کریم با عنوان نوای ملکوت با حضور قاریان برجسته بین المللی پنجشنبه شب در مسجد جامع کبیر یزد برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای امشب و فردا پیش‌بینی سرما و بارش در برخی از مناطق کشور وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه نفت مسجد سلیمان به بیانیه باشگاه چادرملو پاسخ تندی داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، 8 فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور 6 میلیون و 800 هزار زائر طی نوروز 1403 در بقاع متبرکه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرعت رشد قیمت‌ها ظرف سال گذشته در آذربایجان غربی، اردبیل و ایلام بیشتر از سایر استان‌ها بوده است سرعت رشد قیمت‌ها ظرف سال گذشته در آذربایجان غربی، اردبیل و ایلام بیشتر از سایر استان‌ها بوده است تهران برخلاف تصور عموم، از این لحاظ جایی بین استان‌های صدرنشین ندارد و در طرف مقابل کمترین میزان تورم در استان سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است. جدیدترین آمارهای رسمی مشخص می‌کند در سال گذشته،...

وب‌گاه ورزش سه

عبدالرضا علیزاده خودش را بی استرس ترین مربی ایران می‌داند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از تدوام بارش‌ها تا دوشنبه در برخی از استان‌های کشور خبر داد و برای سه روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور را پیش بینی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از بیانیه‌ای که چندی پیش باشگاه نفت مسجدسلیمان صادر کرد، اکنون تیم مدعی صعود چادرملو نیز در مقام پاسخ در این خصوص در آمده است.