یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم والیبال شهداب یزد در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان موفق به شکست شهرداری ارومیه شد تا به عنوان حریف فولاد سیرجان ایرانیان به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

وب‌گاه ورزش سه

فینالیست دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: با وجود افزایش سطح تردد در جاده ها به نسبت سال گذشته، تعداد جانباختگان حوادث ترافیکی 27 درصد کاهش پیدا کرده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد که از امروز (شنبه) در اغلب استان‌های کشور شاهد بارندگی، رعدوبرق و وزش شدید باد خواهیم بود. هوای پایتخت نیز صاف تا کمی ابری گزارش شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، «فرشاد مقیمی» افزود: وجود برق پایدار در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی و صنایع بزرگ کشور از اقدامات اساسی و ضروری در راستای تحقق رشد اقتصادی کشور است. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه‌کرد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی بستر مورد نیاز برای استقرار واحد‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

هواشناسی یزد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: وزش باد به نسبت شدید با احتمال گردوخاک و رگبار باران از اواخر امشب تا اواخر وقت روز دوشنبه 13 فروردین ماه جاری در استان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

شهداب یزد تمام توانش را برای صعود به کار گرفته است.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش‌ها از امروز (شنبه) در برخی مناطق کشور و تداوم آن تا اواخر هفته، از صدور هشدار زرد بارندگی برای استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام نوروز به صورت زمینی و هوایی از نقاط مرزی شمال غرب، جنوب غرب، غرب و جنوب شرق کشور بازدید کرد.

وب‌گاه گسترش

کاشان به عنوان یکی از شهرهای کهن و دیدنی ایران، مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است که برنامه‌ای برای بازدید از این شهر زیبا دارند. این شهر به عنوان شهر خانه‌های تاریخی، شهر گل و گلاب، دارالمونین و پایتخت فرش جهان شناخته می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در استان اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان و روزهای یکشنبه 12 فروردین و دوشنبه 13 فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید...

وب‌گاه فرارو

هشدار بارندگی‌های سطح زرد امروز در استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس صادر شده است که این شرایط سبب سیلابی شدن معابر، جاری شدن رواناب و لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی این استان‌ها خواهد شد.

وب‌گاه الف

از امروز (شنبه) در اغلب استان‌های کشور شاهد بارندگی، رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد که از امروز (شنبه) در اغلب استان‌های کشور شاهد بارندگی، رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود. هوای پایتخت نیز صاف تا کمی ابری گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام‌کرد که از امروز (شنبه) در اغلب استان‌های کشور شاهد بارندگی، رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود. هوای پایتخت نیز صاف تا کمی ابری گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام‌کرد که از امروز (شنبه) در اغلب استان‌های کشور شاهد بارندگی، رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود. هوای پایتخت نیز صاف تا کمی ابری گزارش شده است.