پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 16 شهریور ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه گسترش

دولت سیزدهم در سال 1402 به منظور تشویق فرزندآوری، طرحی را برای ارائه زمین رایگان یا واحد مسکونی به خانواده‌هایی که چهار فرزند یا بیشتر و زیر 20 سال دارند، معرفی کرد. اما این سوال مطرح می‌شود که آیا این طرح توانسته است مشکلات اساسی مسکن را برای این خانواده‌ها برطرف کند؟

وب‌گاه ورزش سه

سایت بلیت فروشی جام باشگاه های آسیا از دسترس خارج شد.

وب‌گاه ورزش سه

اروین انگاپت بزرگ ترین بازیکن حاضر در جام باشگاه‌های آسیا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به لزوم تغییر نگاه داخلی به اهمیت توسعه گردشگری، بر شکستن فقل ایران هراسی در راستای جذب گردشگران بیشتر به کشور تاکید کرد و گفت: میزبانی یزد از اجلاس ACD در آبانماه می‌تواند به سکوی شکستن این زنجیره تبدیل شود.

وب‌گاه فرارو

به احتمال فراوان تیم فوتبال در بازی با نساجی در ورزش خانگی خود به میدان خواهد رفت.

وب‌گاه الف

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ما باید از نقطه ای که ایستاده ایم عبور کنیم و گردشگری به اولویت اول کشور تبدیل شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

باید قبول کرد که مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، اصلا جذاب نیست و هیچ دستاورد اعتباری و آورده مالی برای شرکت‌کنندگان ندارد.

خبرگزاری مهر

یزد - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ما باید از نقطه ای که ایستاده ایم عبور کنیم و گردشگری به اولویت اول کشور تبدیل شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار هزاران تصویر از کودکی کاربران ایرانی به همراه شرح عکس طنزآمیز در ایکس در واکنش به اظهار نظر یک کاربر در زمینه عادی‌انگاری سفر به اروپا، با نزدیک به 40 میلیون بازدید کورد شکست. انتشار هزاران تصویر از کودکی کاربران ایرانی به همراه شرح عکس طنزآمیز در پلتفرم ایکس در واکنش به اظهار نظر یک کاربر در زمینه عادی‌انگاری سفر به اروپا، با نزدیک به 40 میلیون بازدید، رکورد توجه به یک نوشته...

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2024 با حضور هشت تیم در یزد پیگیری خواهد شد که الریان با سابقه‌ترین تیم خارجی شرکت کننده است.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: جایگاه والیبال ایران در آسیا خاص است و از طرفی تیم شهداب میزبان مسابقات است و تمرینات خوبی داشته بنابراین باید طوری بازی کنیم که خودمان راضی باشیم.

خبرگزاری مهر

یزد - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید با توسعه گردشگری و صنایع دستی، در این زمینه اشتغالزایی کرده و مشاغل این حوزه را حفظ کنیم.

وب‌گاه گسترش

قیمت میلگرد در تاریخ 15 شهریور 1403 تعیین شد. بازار همچنان در حالت رکود به سر می‌برد و محصولات هیچ گونه نوسان و تغییری را تجربه نکرده‌اند.