پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون والیبال یک روز قبل از شروع مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا برای آخرین بار از سالن و امکانات برگزاری رقابت‌ها بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقفتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حدفاصل «ماسال» تا «تویر» و محدوده‌های «مجلار» و «سیاه بیشه» سنگین است. همچنین ترافیک در محور هراز محدوده سه راهی «چلاو» مسیر رفت و برگشت و مسیر شمال به جنوب محدوده‌های «بایجان» و «رینه» سنگین است. برپایه این گزارش، ترافیک در آزادراه رشت - قزوین محدوده‌های «سراوان» و «کندلات»،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا 2024، از 24 ساعت آینده با حضور هشت تیم مطرح آسیا به میزبانی شهر میراث جهانی یزد و در ورزشگاه اختصاصی شهداب آغاز خواهد شد. با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، بلیت فروشی این مسابقات از ساعت 17 روز پنجشنبه (15 شهریور) در سایت https://yazdsport.ir به طور رسمی آغاز شد،...

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون والیبال یک روز قبل از شروع مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا برای آخرین بار از سالن و امکانات برگزاری رقابت‌ها بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک در برخی مقاطع محورهای چالوس، هراز و آزادراه قزوین - رشت سنگین است.

خبرگزاری تسنیم

هیأت انتخاب و داوری و آثار راه‌یافته به بخش «فیلم» هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان قزوین (راژیا) در آستانه برگزاری این رویداد معرفی شدند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم شهداب یزد در دیداری دوستانه برابر حریف خود به پیروزی رسید.

وب‌گاه ورزش سه

اروین انگاپت و ژان پاتری، دو ستاره والیبال جهان خود را به یزد رساندند.

خبرگزاری تسنیم

جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان یزد روز چهارشنبه، 28 شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت فوتبال استان یزد ابراز امیدواری کرد ایرادهای باقیمانده ورزشگاه شهید نصیری یزد تا روز برگزاری دیدار چادرملو - نساجی برطرف شود.

وب‌گاه فرارو

فرونشست زمین، و آلودگی و پسروی آب دریای خزر، دو چالش مهم زیست محیطی کشور در وضعیت کنونی هستند که در نوع خود ایجاد کننده طیفی از دیگر چالش‌ها هستند. نکته قابل تامل اینکه تشدید این چالش‌ها با تبعات بسیار منفی اقتصادی و اجتماعی نیز همراه است. موضوعی که از هزینه‌های سنگین عدم رسیدگی به آن‌ها و فرسایشی‌شدنشان حکایت دارد.

وب‌گاه ورزش سه

استقبال بی سابقه ای از مسابقات جام باشگاه های آسیا شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تصویب شورای اقتصاد مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات طرح انتقال آب زاینده‌رود به یزد اختصاص یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای بازدید نزدیک به 40 میلیونی و رکوردشکنیِ کامنت یک کاربر ناشناس در توئیتر فارسی این روزها خبر ساز شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ این توئیت در واقع کامنت این کاربر شبکه اجتماعی ایکس در پای توئیت شخص دیگری است که با حدود 2500 دنبال‌کننده، صفحه کم مخاطبی نیز به شمار می‌رود اما تا کنون بیش از 39 میلیون بار دیده شده است. یکی از مهمترین دلایل پربازدید شدن این توئیت به میزان بالای کوت‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای اخیر توئیت کاربری کم مخاطب و با نام مستعار در توئیتر (ایکس) فارسی به شدت مورد توجه قرار گرفته و موفق شده با شکستن رکوردها به پربازدیدترین توئیت و کامنت در تاریخ توئیتر فارسی بدل شود.

وب‌گاه فرارو

ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال تایید و بازی چادرملو اردکان با نساجی مازندران، شنبه (24 شهریور 1403) با حضور هواداران در این ورزشگاه برگزار می‌شود. ورزشگاه شهید نصیری یزد با گنجایش 15 هزار نفر جمعیت، 40 سال سابقه دارد و تمام رقابت‌های فوتبال استان در این ورزشگاه که در جاده تفت واقع شده برگزار می‌شود. این ورزشگاه با مساحت 75000 مترمربع و ظرفیت 12000 نفره، مجموعه...