پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده اندونزی گفت: سفر بسیار سختی داشتیم و دیروز بعد از 36 ساعت از جاکارتا به ایران رسیدیم.

وب‌گاه ورزش سه

قطرپاسور تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده اندونزی گفت: خوشحالم که به ایران آمدم و برای بازی مقابل تماشاگران این کشور هیجان دارم.

خبرگزاری مهر

ظرفیت نهایی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1403 در سه گروه عادی، سهمیه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و سهمیه عدالت آموزشی مناطق محروم به میزان 16 هزار نفر تعیین شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در 10 استان برای شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز طی 3 روز آینده وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در 10 استان برای شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز طی 3 روز آینده وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شامگاه جمعه، 16 شهریور 1403 در خانه «گفتارها» در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس، نشستی با عنوان «کتابخانه و مرکز استاد آستان قدس رضوی میراث‌دار هویت تاریخی ایران» با سخنرانی آقای دکتر ابوالفضل حسن‌آبادی، مدیر مرکز نسخ خطی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، و خانم دکتر الهه محبوب، مدیر مرکز اسناد و مطبوعات سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، برگزار...

وب‌گاه ورزش سه

دریافت‌کننده قدرتی تیم والیبال جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی گفت: من از هر فرصتی برای سفر و والیبال بازی کردن و یادگیری از دیگران استفاده می‌کنم.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره های والیبال فرانسه اولین تمرین خود را انجام دادند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: امیدوارم با حضور پرشور هواداران بتوانیم بازی قابل قبولی با نتیجه مناسب ارائه دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام سازمان هواشناسی احتمال وقوع رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر در 12 استان کشور وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سازمان هواشناسی احتمال وقوع رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر در 12 استان کشور وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم والیبال الریان مدعی شد که این تیم برای قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2024 در یزد حاضر شده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از اتراق و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی دهانه پل‌ها، کانال‌ها و آب‌روها، خودداری از محلول‌پاشی و سم‌پاشی باغات و مزارع و انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: وقوع رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید موقت یکشنبه (17 شهریور) در شمال شرق آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های سمنان، تهران و البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب غرب و جنوب کرمان، شرق و شمال و غرب هرمزگان و شرق و جنوب فارس، دوشنبه (18 شهریور) در شرق گیلان،...

خبرگزاری مهر

رئیس هیات فوتبال استان یزد در رابطه با بازسازی ورزشگاه شهید نصیری گفت: موارد الزامی سازمان لیگ کار آسانی نبود اما با عزم استانی این موارد رفع شد.