جمعه 10 فروردین 1403

یوتیوب

یوتیوب

وب‌گاه گسترش

تا به حال به این فکر کرده اید که از داخل خانه در ایران به دلار درآمد داشته باشید؟ ادسنس یه راه عالی برای این کار است که می توانید با تولید محتوا و نمایش تبلیغات گوگل روی سایت یا کانال خود، به دلار درامد کسب کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

تغییر صدا یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند جهت سرگرمی یا استفاده‌های تجاری و حرفه‌ای، کاربرد داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما از دوبله ویژه برنامه‌های خود خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

جسی لینگارد در کره جنوبی از محبوبیت زیادی برخوردار است و هواداران 4 ساعت در صف ایستاده‌اند تا پیراهن او را بخرند.

وب‌گاه ورزش سه

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، وعده غذایی عجیب خود قبل از هر بازی را فاش کرد.

وب‌گاه فرارو

انسان‌ها در اثر خستگی و قرار گرفتن در معرض عناصر مختلف یا نداشتن مراقبت صحیح از پوست به آرامی پیر می‌شوند و پوستشان دچار چروک می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همیشه اسرار با ارزش منشا ظریفی دارد که باید از آن محافظت شود. هاینز به تایم می گوید: «در حالی که میزان اطلاعات در دسترس عموم افزایش یافته است، این بدان معنا نیست که عصر اسرار بزرگ به پایان رسیده است. اما جمع آوری انبوه و رسانه های اجتماعی اقتصاد رازداری را تغییر داده است».

وب‌گاه فرارو

دیروز عکس تتلو شبیه تیری بود در قلب تتلیتی‌ها. بعد از سه ماه بازداشت کسی هم انتظار نداشت به قول خودش «امیرخان» را با استایل قبل ببیند. اگر شش ماه پیش این عکس را نشان می‌دادند، می‌شد گفت دوباره یک بازی جدید برای جذب مخاطب راه انداخته. اما این تتلو، واقعی‌ترین تتلوی سال‌های اخیر بود؛ بدون نمایش. بدون خط و نشان.

وب‌گاه ورزش سه

الخاندرو گریمالدو، ستاره بایر لورکوزن، به تمجید از ژابی آلونسو، سرمربی تیمش، پرداخته و معتقد است این سرمربی جوان دوران حرفه ای پرباری خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سابق اداره اوقاف غرب تهران در برنامه ی اینترنتی «ای کاش» به سؤال مجری برنامه، محمدرضا یزدان پرست درباره ی میزان درآمد یک روحانی در تهران پاسخ داد. حجت الاسلام عبدالمهدی هاشمی گفت «99 درصد روحانیون وضعی پایین تر از سطح معمولی دارند». وی همچنین گفت با توجه به اینکه کارشناس فرهنگی یکی از ادارات است، حقوق ماهیانه ی کارمندی او به 15 میلیون تومان می رسد، با این حال، این تنها منبع درآمد...

وب‌گاه ورزش سه

درخشش دیوید قره باغی استاکلر، ستاره دورگه ایرانی - دانمارکی، در کرمونزه توجه بسیاری را در فوتبال ایتالیا به خود جلب کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

بررسی‌های یک پایگاه آماری هوش مصنوعی آمار تعجب‌برانگیزی از بازخورد خبر درگیری در اردوی کره جنوبی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه ورزش سه

مشهورترین خبرنگار نقل و انتقالاتی دنیا در مظان اتهامی قرار دارد که می تواند برای او رسوایی بزرگی در پی داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس از دستیابی به سرعت دانلود 17 مگابیت بر ثانیه با سرویس اینترنت ماهواره‌ای Direct To Cell و یک گوشی سامسونگ عادی بدون هیچ‌گونه تغییر خبر داد. به تازگی امکان استفاده از اینترنت استارلینک توسط ساده ترین گوشی‌های موبایل نیز فراهم شده و این امکان به زودی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و هرکس مستقیم می‌تواند بدون هیچ تجهیزاتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین ثابتی مجری که گرایش های سیاسی افراطی اصولگرایانه دارد تاکنون از محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس پیش افتاده است. امیرحسین ثابتی مجری که گرایش های سیاسی افراطی اصولگرایانه دارد تاکنون از محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس پیش افتاده است. او در لیستی که رائفی پور (!) اعلام کرده بود در جایگاه های میانی قرارداشت اما او بعد از دو روحانی تندرو یعنی رسایی و نبویان فعلا نفر سوم است....

وب‌گاه خبر آنلاین

قرار بود رضا رشیدپور در تابستان امسال به تلویزیون بازگردد که با مخالفت افراد متعددی مواجه شد و حالا در شبکه نمابش خانگی برنامه خود را اجرا خواهد کرد این در شرایطی است که این اتفاق برای بسیاری از مجریان تلویزیون نیز رخ داده است و آن‌ها پس از جدا شدن از تلویزیون به صورت مستقل برنامه خود را ساخته‌اند.