یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

یوتیوب

یوتیوب

وب‌گاه گسترش

بهترین گوشی موبایل از نظر کارشناسان در زمینه عکاسی و ثبت تصاویر در سال گذشته (2023) انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم نیوز نوشت: ارجاعات سینمایی، امری متداول در همه جای دنیا است. هالیوود، بالیوود، سینمای اروپا و حتی آثار موسوم به «روشنفکری» هم چنین کرده‌اند و می‌کنند. در سینمای ایران نیز شاهد این اتفاق هستیم. ارجاع به آثار محبوب و ماندگار، شیطنت و گاه شوخ طبعی جذابی است که در عین حال ادای دین سازندگان به فیلم‌هایی است که تبدیل به خاطره مشترک چند نسل شده‌اند، اتفاقی که حالا در سریال «گناه فرشته»...

وب‌گاه تابناک

به نظر می‌رسد جریمه‌های صادر شده از سوی دادگاه‌های روسی برای گوگل، یوتیوب، متا، تیک‌تاک و تلگرام، تسویه شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسپیس‌ایکس صبح امروز به وقت ایران اولین دسته از ماهواره‌های جدید استارلینک را که به سرویس Direct to Cell (سیستم ارتباط ماهواره‌ای برای گوشی‌های معمولی) ارتباط دارند، به مدار زمین پرتاب کرد. اسپیس‌ایکس صبح امروز به وقت ایران اولین دسته از ماهواره‌های جدید استارلینک را که به سرویس Direct to Cell (سیستم ارتباط ماهواره‌ای برای گوشی‌های معمولی) ارتباط دارند، به مدار زمین پرتاب کرد. موشک...

وب‌گاه فرارو

سوال این است؛ خونه مادربزرگه برای بچه‌ها مفیدتر است یا دایانا و روما؟ در کارتون‌ها باید دنبال چه بود؟ آیا اساسا باید در انتهای هر قسمت از یک کارتون، کودکان چیزی مفید بیاموزند یا صرفا هدف از تماشای کارتون، سرگرمی است؟ آیا برنامه خونه مادربزرگه نشان‌دهنده سبک زندگی بسیار ساده و دور از تجملات اکثر مردم در دهه شصت است و خانه و زندگی دایانا و روما، نشان از سبک زندگی دهه نودی‌ها یا لااقل...

وب‌گاه گسترش

در این رتبه بندی، معیار اصلی برای قرارگیری هر کدام از این گوشی ها در لیست بدترین ها، رابط کاربری ضعیف و کیفیت ساخت نامرغوب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نکته مهم در ابلاغیه جدید مالیاتی وزیر اقتصاد برای شفاف سازی درآمدها، مشمول شدن پلتفرم‌های نمایش خانگی است که خاندوزی صراحتا سکوهایی همچون فیلیمو را در آن نامبرده است.

وب‌گاه الف

نکته مهم در ابلاغیه جدید مالیاتی وزیر اقتصاد برای شفاف سازی درآمدها، مشمول شدن پلتفرم‌های نمایش خانگی است که خاندوزی صراحتا سکوهایی همچون فیلیمو را در آن نامبرده است.

وب‌گاه فرارو

آزاده رضایی میگوید: من وقتی این کار را شروع کردم و اینستاگرامم را راه انداختم کل فامیل را بلاک کردم. مادرم هم مخالف ورود من به این کار بود و می‌گفت: این همه هزینه کردیم و تو وقت گذاشتی و مهندسی خواندی، ولی دست آخر می‌خواهی «ماشین شور‌شوی.» نمی‌گذاشتم واکنش‌های منفی دیگران در روحیه‌ام اثر بگذارد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ستاره سینما و تلویزیون در حالی در کره جنوبی در یک مراسم تشییع جنازه خصوصی به خاک سپرده شد که در یک ماه اخیر فشارهای زیادی را از سوی رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی متحمل شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان سخنرانی‌های انتخاباتی ابراهیم رئیسی می‌توان تفاوت‌های چشمگیری را با آنچه امروز در حال وقوع است، مشاهده کرد؛ از مخالفت با فیلترینگ تا ارائه خدمات اینترنتی رایگان و یا اتخاذ برنامه‌ای روشن برای درآمدزایی مردم از اینترنت!

وب‌گاه فرارو

ما معمولاً تصور می‌کنیم پول و دارایی‌های مادی در برخورداری از یک زندگی خوب نقش دارند، اما علم می‌گوید بعد از برآورده شدن نیاز‌های اولیه، درآمد بالا و تجملات تأثیر چندانی در حس رضایتمندی کلی در زندگی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به ادعای یک رسانه روسی سربازان روسیه به رغم تحریم‌های وضع‌شده علیه این کشور در حال استفاده از تجهیزات نظامی ساخت غرب در جنگ اوکراین هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای پایانی سال2019 همه‌گیری ویروس کرونا بخش‌های مختلف نظام آموزشی را در سراسر دنیا به تعطیلی کشاند. این موضوع سبب شد، برخی از کشورهای دنیا از کنفرانس آنلاین برای برگزاری آموزش مجازی استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: نزدیک به دو دهه بعد از بازنشستگی، خاطره آن پرش‌های هولناک و ضربات سر تماشایی علی دایی هنوز در خاطره فوتبالی عربستانی‌ها باقی مانده است.