شنبه 7 مهر 1403

یوسفی: وحدت نامزدهای جریان انقلاب در این برهه حساس اوجب واجبات است / برخی جریانات به خارج از کشور چشم دوخته‌اند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
یوسفی: وحدت نامزدهای جریان انقلاب در این برهه حساس اوجب واجبات است / برخی جریانات به خارج از کشور چشم دوخته‌اند + فیلم

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: بر اساس آموزه‌های حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری مردم در انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای، اولویت نظام مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است. وی افزود: طرفداران و نامزد‌های نزدیک به جریان انقلاب باید توجه داشته باشند، در این برهه حساس، "وحدت" و "رسیدن به یک اجماع" از اوجب...

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: بر اساس آموزه‌های حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری مردم در انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای، اولویت نظام مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است. وی افزود: طرفداران و نامزد‌های نزدیک به جریان انقلاب باید توجه داشته باشند، در این برهه حساس، "وحدت" و "رسیدن به یک اجماع" از اوجب واجبات است.

یوسفی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که جبهه‌ی انقلاب به جبهه‌های متعدد و متفرق تبدیل شود.

وی افزود: برخی جریانات به جای امید بستن به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی کشور، به خارج از کشور چشم دوخته‌اند. یوسفی ابرازداشت: جبهه انقلاب با اتکا به نگاه به درون و ظرفیت‌های داخلی، همواره در حل مسائل کشور پیشگام بوده است. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهید رئیسی با اتکا به این رویکرد، بسیاری از مشکلات را حل و فصل کرد.