دوشنبه 23 مهر 1403

یک میلیارد ریال اجاره‌بهای اماکن ورزشی در بوکان بخشیده شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
یک میلیارد ریال اجاره‌بهای اماکن ورزشی در بوکان بخشیده شد

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: یک میلیارد ریال اجاره‌بهای اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی در این شهرستان به مستاجران بخشیده شد.

انور ملارحیمی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای حمایت از بخش خصوصی در شرایط تعطیلی مکان‌های ورزشی به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اجاره‌بهای سالن و اماکن ورزشی در بوکان به مدت سه ماه شامل بخشودگی شده است.

وی ادامه داد: براساس اعلام اداره ورزش وجوانان بوکان اجاره بهای پنج سالن ورزشی و یک استخر که دراین شهرستان به بخش خصوصی واگذار شده، شامل این بخشودگی شده است.

وی با بیان اینکه این بخشودگی مربوط به اسفند سال گذشته و 2 ماه فروردین و اردیبهشت سال جاری است، اضافه کرد: در ایام پیش از کرونا بیش از پنج هزار نفر به صورت شبانه‌روزی از خدمات سالن‌های ورزشی شهرستان استفاده می‌کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: از سرگیری مسابقات و بازگشایی سالن‌های ورزشی منتظر دستورات ستاد پیشگیری از کرونا هستیم و بر اساس برنامه های آن حرکت می‌کنیم.

«ملارحیمی» ادامه داد: برخی ورزش‌های تک نفره و کم‌خطر در این شهرستان فعالیت های خود را از سر گرفته و با دستور ستاد پیشگیری از کرونا دیگر اماکن ورزشی کم‌خطر نیز بازگشایی خواهند شد.

وی اظهار داشت: هرچند با تعطیلی باشگاه‌های بدنسازی، باشگاه‌داران از لحاظ کسب درآمد متضرر شده‌اند، اما با تعطیل کردن باشگاه‌ها، سهم خود را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ایفا می‌کنند که هرگز این اقدام ارزشمند، فراموش نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، بوکان یکی از قطب‌های مهم ورزشی در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود؛ 60 درصد ورزشکاران این شهرستان شامل پنج هزار نفر هم‌اکنون زیر پوشش بیمه ورزشی هستند.

از مجموع افراد بیمه شده ورزشی در بوکان بیش از هزار و 400 نفر را بانوان و سه هزار و 800 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

*س_برچسب‌ها_س*