دوشنبه 1 تیر 1405

یک نماینده دیگر مجلس به کرونا مبتلا شد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
یک نماینده دیگر مجلس به کرونا مبتلا شد

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش مشرق، غلامرضا کاتب، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شده است.

*س_بیشتر بخوانید:_س* *س_کدام مقامات کشور کرونا گرفته‌اند؟ + اسامی_س*

تست کرونای کاتب مثبت اعلام شده است و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد.

پیش از این نیز، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در بهارستان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نیز از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد و از مردم خواست تا در خانه بمانند و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان به 284 نفر رسیده است.

منبع: فارس