سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

یک هزار قطعه زمین مسکونی در اختیار جوانان استان قرار می‌گیرد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
یک هزار قطعه زمین مسکونی در اختیار جوانان استان قرار می‌گیرد

استاندار بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، تا آغاز هفته دولت (در کمتر از یک ماه آینده) یک هزار قطعه زمین برای ساخت واحد مسکونی یک طبقه در اختیار جوانان این استان قرار می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس احمد محمدی زاده در آیین آغاز واگذاری زمین به جوانان استان اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته، تا آغاز هفته دولت (در کمتر از یک ماه آینده) یک هزار قطعه زمین برای ساخت واحد مسکونی یک طبقه در اختیار جوانان این استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: این طرح که از مدت‌ها پیش هدف‌گذاری و برنامه ریزی شده بود و از امروز در بندر ریگ با انعقاد قرارداد واگذاری این زمین‌ها آغاز شد.

محمدی زاده اضافه کرد: در زمان حاضر حداقل قیمت یک متر مربع زمین در شهرستان‌های استان بوشهر 2 میلیون تومان است که با واگذاری 200 متر زمین، 400 میلیون تومان به جوانان برای احداث مسکن کمک می‌شود و می‌توانند 20 سال بعد اقدام به کوبیدن و احداث واحدهای آپارتمانی برای تامین مسکن فرزندان خود کنند.

استاندار بوشهر افزود: دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جهاد کشاورزی هر چه سریعتر زمین‌هایی که برای انجام پروژه‌های مختلف به بخش خصوصی واگذار شده اما با گذشت مهلت اقدامی در آن صورت نگرفته را شناسایی و تعیین تکلیف کنند.