یک‌شنبه 15 مهر 1403

یک پنالتی و جلوگیری از پیروزی پرگل؛/ گوهری بازی با سپاهان را دوست دارد!(ویدیو)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک پنالتی و جلوگیری از پیروزی پرگل؛/ گوهری بازی با سپاهان را دوست دارد!(ویدیو)

دروازه‌بان استقلال خوزستان شب موفقی مقابل سپاهان پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس از پیروزی چهار گله و نمایش سراسر هجومی مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا که چهار گل به ثمر رساند، به اهواز سفر کرد تا یک برد پُرگل دیگر برابر استقلال خوزستان به دست بیاورد، اما این بار احمد گوهری سد راه طلایی پوشان شد و نگذاشت شاگردان مورایس این اتفاق را رقم بزنند.

احمد گوهری که یکی از مهره‌های موثر استقلال خوزستان در فصل جدید به شمار می‌آید و در هفته‌های اخیر نمایش خوبی در تقابل با استقلال تهران، چادرملو و... ارائه داده بود، در دیدار برابر سپاهان هم سیوهای موفق زیادی داشت که ویژه‌ترین کار را در لحظات پایانی کرد.

در شرایطی که گوهری مقابل شوت و تک به تک بازیکنان سپاهان ایستادگی کرده بود، در دقایق تلف شده محمدحسین زاهدی‌فرد به اشتباه خطای این گلر روی برایان دابو را گرفت تا سپاهان شانس زدن گل دوم را پیدا کند ولی گوهری با شیرجه دیدنی اجازه نداد تا کاوه رضایی دروازه را باز کند و پنالتی او را مهار کرد.

ویدئو: 355049

گوهری که در دیدار رفت سال گذشته مقابل سپاهان هم یکی از بهترین‌های آلومینیوم در ورزشگاه نقش جهان بود، حالا هم در مسابقه رفت این فصل با پیراهن استقلال خوزستان شرایط خوبی داشت و یک پنالتی گرفت.