شنبه 14 مهر 1403

11 باشگاه ورزشی در زنجان پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
11 باشگاه ورزشی در زنجان پلمب شد

زنجان - ایرنا - سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: 11 باشگاه ورزشی در سطح این استان پلمب هستند و چندین باشگاه ورزشی دیگر نیز پس از اخذ تعهد فک پلمب شده اند.

غفار امانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از 14 فروردین تاکنون /7 اردیبهشت ماه / در مجموع 454 مورد بازرسی به صورت سرزده و مستقیم از اماکن و باشگاه‌های ورزشی انجام گرفته است تا تخطی از محدودیت های کرونایی اعمال شده صورت نگیرد که در این مدت به 43 باشگاهدار نیز تذکر داده شد.

وی با توجه به شیوع ویروس کرونا، این اداره کل با تمام توان پی‌گیر رعایت محدودیت های کرونایی در باشگاه های ورزشی استان زنجان است، اظهار داشت: در سطح تمامی شهرستان های این استان بازرسی ها به صوت روزانه از صبح تا شب انجام می گیرد تا فعالیتی در باشگاه های ورزشی اتفاق نیفتد.

امانی با بیان اینکه این اداره کل حال باشگاهداران در این روزهای سخت و پر تلاطم را به جد درک می کند اما برای کاهش تلفات انسانی چاره ای جز رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان نمی بیند، افزود: از مان شیوع ویروس کرونا، ورزش زنجان به ویژه در بخش قهرمانی و باشگاهی آسیب جدی دیده است و از عموم مردم زنجان انتظار می‌رود با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، به نقش بارز خود در ریشه کن شدن هرچه سریعتر این ویروس منحوس، عمل کنند.

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طی این روزها، باشگاهداران زنجان به دلیل تعطیلی باشگاه ها، ضرر و زیان مالی بسیار دیده اند و این اداره کل نیز بر این امر واقف است و امید دارد هرچه زودتر از پیک چهارم کرونا به سلامت خارج شده و فعالیت ها به روال عادی بازگردد تا باشگاهداران بیش از این متضرر نشوند.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر استان زنجان از وجود 361 باشگاه ورزشی خصوصی، 270 مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، 148 خانه ورزش روستایی و 133 مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره‌مند است.

*س_برچسب‌ها_س*