سه‌شنبه 12 تیر 1403

11 پروژه «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» افتتاح می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
11 پروژه «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» افتتاح می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میثم جعفری مدیرعامل این سازمان با گرامیداشت یاد و نام رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی گفت: به منظور پاسداشت خدمات شهدای خدمت، 11 پروژه فرهنگی، سلامت‌محور، اردویی و تفریحی برای رفاه عموم مردم به ویژه خانواده معزز شاهد و ایثارگر، توسط «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» افتتاح می‌شود. مدیرعامل «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» افزود:...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میثم جعفری مدیرعامل این سازمان با گرامیداشت یاد و نام رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی گفت: به منظور پاسداشت خدمات شهدای خدمت، 11 پروژه فرهنگی، سلامت‌محور، اردویی و تفریحی برای رفاه عموم مردم به ویژه خانواده معزز شاهد و ایثارگر، توسط «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» افتتاح می‌شود.

مدیرعامل «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» افزود: با رویکرد هویت‌بخشی فرهنگی و سلامت به گروه هتل‌های کوثر، آئین افتتاح 6 کتابخانه مجهز هتلی و 4 مرکز گردشگری سلامت در هتل‌های سازمان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد و جمعی از مسئولان فرهنگی کشور، روز دوشنبه یازدهم تیرماه، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم، علاوه بر مراکز گردشگری سلامت، کتابخانه هتل‌های «هویزه» تهران، «قدس» و «ثامن» مشهد، «سفیدکنار» انزلی، «کوثر» رامسر و «مجتمع فرهنگی، اقامتی و گردشگری کوثر» البرز که در مجموع به 3 هزار عنوان کتاب مجهز شده‌اند، افتتاح می‌شوند و مسافران در مدت اقامتی که در این هتل‌ها دارند می‌توانند از امکانات فرهنگی این کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند.

جعفری افتتاح مرکز فرهنگی - تفریحی ویژه بانوان در «مجتمع فرهنگی، اقامتی و گردشگری کوثر» البرز را از دیگر برنامه‌های «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» عنوان کرد و توضیح داد: در دولت‌های گذشته، بخشی با عنوان CIP در «مجتمع فرهنگی، اقامتی و گردشگری کوثر» البرز برای استفاده مسئولان دولتی و وزرا اختصاص داده شده بود که با شروع دولت سیزدهم و با دستور شهید آیت‌الله رئیسی، استفاده از آن برای وزرا و سایر مسئولان ممنوع شد.

مدیرعامل «سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر» با اشاره به تغییرات ایجاد شده در این مجتمع گردشگری گفت: با توجه به نبود فضای اختصاصی ویژه بانوان در مجموعه اردوگاه‌ها و هتل‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز فرهنگی - تفریحی ویژه بانوان خانواده معظم شاهد و ایثارگر در بخش CIP این مجتمع افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مرکز مجهز به امکانات اقامتی، تفریحی و ورزشی برای استفاده بانوان در قالب اردو‌های یک روزه است که روز چهارشنبه سیزدهم تیرماه، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح می‌شود.