پنج‌شنبه 12 مهر 1403

1100 کیلومتر از رودخانه‌های استان زنجان لایروبی شده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
1100 کیلومتر از رودخانه‌های استان زنجان لایروبی شده است

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بیش از یک هزار و 100 کیلومتر از رودخانه‌های استان به ویژه در داخل شهرها و روستاها لایروبی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تمهیدات و تدابیر لازم از سوی استاندار و شهرستان‌های استان برای بارش‌های احتمالی باران و برف در قالب ستاد مدیریت بحران استان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان نیز برای تامین سوخت مورد نیاز در شهرها و روستاها اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است، افزود: برای خدمت رسانی به مردم در فصل زمستان تدابیر خوبی در نظر گرفته شده است. این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش مدیریت بحران استان این است که در فصل زمستان با کمترین چالش و مشکل مواجه شویم. مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به وجود یک هزار و 400 کیلومتر رودخانه اصلی در استان زنجان، گفت: بیش از یک هزار و 100 کیلومتر از رودخانه‌های استان به ویژه در داخل شهرها و روستاها لایروبی شده است. کرامتی از بازگشایی حریم و بستر رودخانه‌های استان زنجان خبرداد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان کارهای خوبی را در زمینه لایروبی حریم و بستر رودخانه‌ها انجام داده است. وی گفت: جلسه مدیریت بحران شهرداری نیز جمعه برگزار شد و نسبت به لایروبی کانال‌های سطح شهر زنجان که هنوز لایروبی نشده‌اند، تاکید شد. این مسئول ادامه داد: امیدواریم با اقدامات انجام شده، در بارش‌های زمستان شهروندان با مشکل مواجه نشوند. مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان یادآور شد: دستگاه‌های امدادی زنجان برای خدمات رسانی در فصل زمستان در آمادگی کامل به سر می‌برند تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم انجام شود. انتهای پیام /