یک‌شنبه 8 مهر 1403

15 هزار بسته معیشتی برای محرومان در شهرستان آوج تهیه می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
15 هزار بسته معیشتی برای محرومان در شهرستان آوج تهیه می‌شود

قزوین - ایرنا - فرماندار آوج گفت: 15 هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات و همدلی مومنانه با حمایت خیران در این شهرستان تهیه و در سه مرحله در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

نصرت الله علیرضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی شده که این بسته در ابتدا، اواسط و اواخر ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند در شهرستان آوج توزیع شود.

فرماندار آوج با اشاره به فعالیت ستاد رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در شهرستان آوج برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا و خانواده های محروم و نیازمند، اظهار داشت: با کمک خیران و اصناف و استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات و نیروهای بسیجی و داوطلب تاکنون اقلام بهداشتی و معیشتی در سطح 2 شهر و 30 روستای شهرستان آوج توزیع شده است.

این مسوول گفت: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا با برگزاری نشست هایی در سطح روستاها از ظرفیت خیران در این مناطق برای کمک و رسیدگی به محرومان بهره لازم برده شود.

علیرضایی اظهار داشت: تاکنون چهار میلیارد ریال کمک های مردمی در شهرستان آوج جمع آوری و در قالب اقلام بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است که امیدواریم این روند و سیل مهربانی مردم این شهرستان در ماه مبارک رمضان شدت بگیرد و بتوانیم کمک های بیشتری را برای نیازمندان جمع آوری کنیم.

آوج به مرکزیت شهری به همین نام با 2 بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*