چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

17 گروه جهادی به مناطق محروم بروجرد اعزام شدند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
17 گروه جهادی به مناطق محروم بروجرد اعزام شدند

حسنوند گفت: 17 گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج به مناطق محروم شهرستان بروجرد اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ احمد حسنوند امروز در همایش جهادگران فاطمی که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج 17 گروه جهادی در عرصه های مختلف به مدت 10 روز به مناطق محروم بروجرد اعزام می شوند و خدمات مختلف را ارائه می دهند.

وی افزود: مردم ایران بسیجیان را دوست دارند و دشمن نگران محبوبیت بسیج در بین ملت است و این در حالیست که عزت و عظمت بسیج روز به روز در حال افزایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: بسیج امروز نه فقط در کشور ایران بلکه در کشورهای دیگر الگویی موفق است و با الگوگیری از بسیج توانسته اند در مقابل توطئه های دشمن بایستند.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: زمین بدون عبد صالح، تاریک و بی ثمر است و خدا فلسفه آفرینش را چنان قرار داده که عبد صالح روی زمین باشند.

وی تصریح کرد: امام (ره) هر واژه ای را با فکر بیان می کرد که فلسفه اسلامی است و فتح الفتوح انقلاب تربیت نیروهای مخلص است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا از حضور بسیجیان می ترسد و روایت نادرستی که تحویل می دهند به خاطر تو دهنی است که از بسیج خورده اند، هزینه های زیادی کردند تا با این مکتب مبارزه کنند و این علت عصبانیت دشمن است.

وی بیان کرد: آمریکا تلاش مذبوحانه می کند چون می بیند ایرانی که بیش از 40 سال با آن دشمنی می ورزند حتی یک قدم عقب نشینی نکرده است و کشوری را که در زمان جنگ تحریم کردند امروز در پیشرفت موشکی ممتاز است.

گودرزی گفت: ایران با تفکر بسیجی در حوزه های مختلف حرف برای گفتن دارد و کار بسیجیان این است که روایت درست را نشان می دهند.

وی با بیان اینکه شتاب تحولات بالاست و نظام هوشمند عمل می کند اظهارداشت: بسیج همیشه در شرایط سخت در میدان بوده است و اگر بسیج نباشد امنیت نداریم و به دنبال آن پیشرفت هم نداریم که در این راستا تفکر جهادی از اهداف بسیج است.

انتهای پیام /