سه‌شنبه 17 مهر 1403

2 سالن زیبایی متخلف در شهر ری پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 سالن زیبایی متخلف در شهر ری پلمب شد

شهرری ایرنا رییس اتحادیه آرایشگران شهرستان ری از پلمب 2 سالن زیبایی متخلف بانوان و فاقد مجوز به دلیل به کارگیری آقایان برای امور زیبایی بانوان، استعمال دخانیات و استفاده از دوربین مدار بسته در محیط سالن در شهرری خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان ری نسرین حسنی، اظهار داشت: شب گذشته در پی کسب خبری در خصوص وجود سالن های زیبایی مختلط و بدون مجوز در شهرری تیمی از دستگاه های نظارتی شهرستان ری اعم از اتاق اصناف شهرستان ری، پلیس اماکن و نماینده شبکه بهداشت شهرستان ری به منظور بررسی موضوع به صورت سرزده از سالن ها بازرسی به عمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه در این بازرسی سرزده مشخص شده متصدیان این سالن های زیبایی بیش از 6 ماه است که از آقایان و بانوان همزمان برای ارئه خدمات آرایشی استفاده می کنند، افزود: با دستور دادستان شهرستان ری هر 2 سالن پلمب و یک نفر نیز بازداشت شد.

حسنی با بیان اینکه سالن مذکور علاوه بر سایر تخلفات اقدام به نصب دوربین مداربسته نیز نموده بود، تاکید کرد: بر اساس قوانین، اتحادیه و پلیس اماکن در صورت مواجهه با آرایشگاه‌های مختلط برخورد قانونی صورت می گیرد و بر اساس قانون، اگر یک واحد صنفی چنین تخلفی را داشته باشد، حتما پلمب خواهد شد.

این مسئول با بیان این که اقدامات کنترلی و نظارتی بر سالن های زیبایی شدت می یابد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از حضور آقایان در سالن های بانوان یا بالعکس، استعمال دخانیات و سایر موارد در سالن های زیبایی شهرستان ری مراتب را از طریق شماره 02155971855 به اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری اطلاع دهند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*