جمعه 20 مهر 1403

30 هزار تن گندم وارد استان مرکزی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
30 هزار تن گندم وارد استان مرکزی شد

اراک - ایرنا - مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 30 هزار تن گندم مرغوب در راستای افزایش کیفیت آرد و نان، وارد این استان شد.

«غلامرضا ملکی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان در مدت 2 ماه گذشته برای مخلوط کردن با گندم تولیدی استان مرکزی با بهره‌گیری از حمل و نقل ریلی و جاده‌ای وارد شده‌است.

وی از توزیع سه هزار تن برنج و شکر در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: این محصولات در راستای تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت و حمایت از مصرف کنندگان با قیمت مصوب توزیع شده‌است.

ملکی ادامه داد: 2 هزار تن برنج و یک هزار تن شکر توسط این شرکت از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون در شهرستان‌های مختلف استان مرکزی توزیع شد و توزیع این محصولات نقش مهمی در آرامش بازار استان در این مدت داشته‌است.

وی اظهارداشت: بخشی از برنج توزیعی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در راستای طرح مواسات و کمک مومنانه در استان توزیع شده‌است.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: شکر نیز در این مدت برای تنظیم بازار این محصول در بین فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌های معتر توزیع شده و تهیه شکر مورد نیاز صنوف و انجمن‌های استان در دستور کار این شرکت قرار دارد.

ملکی خاطرنشان کرد: محصولات ضروری مورد نیاز مردم استان مرکزی اکنون به میزان کافی در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ذخیره سازی شده و ورود این محصولات به استان نیز در حال انجام است.

استان مرکزی با وجود صنعتی بودن در زمره 10 استان نخست کشور در بخش کشاورزی است که 90 هزار بهره بردار شامل 20 درصد شاغلان استان در این حوزه فعال هستند.

*س_برچسب‌ها_س*