شنبه 14 مهر 1403

300 عنوان محتوای آموزشی در زنجان تولید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
300 عنوان محتوای آموزشی در زنجان تولید شد

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده و از آغاز سال تحصیلی 1400-1399 بیش از 300 عنوان محتوای آموزشی در راستای آموزش‌های مجازی برای گروه‌های هدف در استان تولید و تدوین شده است.

جعفر زنجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آموزش مجازی دروس منتخب دوره اول و دوم متوسطه توسط دبیران توانمند استان، تدوین و بارگذاری محتواهای تولید شده در شرایط شیوع ویروس کرونا، که با هدف تحقق شعار تعطیل ناپذیر بودن آموزش و تحقق توسعه عدالت آموزشی جزء دغدغه اصلی اداره کل است.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خلاق و جهادی باعث پیش رو بودن استان در تولید محتواهای آموزشی و ارائه به دانش آموزان استان شده و از طرفی شرایط موجود نقطه قوتی در توسعه عدالت آموزشی به شمار می رود که طبق احصاء نظرات مدیران مدارس متوسطه نظری و دوره اول متوسطه، انجام برنامه آموزش مجازی دروس مورد استقبال حداکثری دانش آموزان عزیز استان قرار گرفته است.

زنجانی افزود: با راه اندازی کانال آموزشی دروس دوره اول و دوم متوسطه در فضای شاد به آدرس am2zn_shad@، تمامی محتواهای تولید شده در استان در کانال مربوطه بارگذاری شده که. با عضویت بالای چهار هزارو 300 نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه و متوسطه نظری در سال تحصیلی 1400-1399 تحقق کامل اهداف مورد نظر ادره کل آموزش و پرورش استان دور از دسترس نیست.

وی اظهار داشت: در دوره دوم متوسطه نظری در پایه دهم 46 محتوا بالغ بر یک‌هزارو 840 دقیقه، در پایه یازدهم 74 عنوان محتوا بالغ بر 2 هزار و 960 دقیقه و در پایه دوازدهم 100 عنوان محتوا بالغ بر چهار هزار دقیقه تا پایان آبان 99 تولید و در کانال اداره آموزش دوره دم متوسطه استان در فضای شاد بارگذاری شده است.

به گفته این مسؤول، همچنین در دوره اول متوسطه در پایه هفتم 22 عنوان محتوا بالغ بر 660 دقیقه، در پایه هشتم 25 عنوان محتوا بالغ بر 750 دقیقه و در پایه نهم 55 عنوان محتوا بالغ بر یکهزار و 650 دقیقه محتوا تولید و بارگذاری شده است.

رییس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: با توجه به تولید، تدوین و بارگذاری 322 عنوان محتوای آموزشی بالغ بر 11 هزار و 860 دقیقه توسط اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری، امیدواریم هرچه سریعتر با کنترل بیماری کووید -19 آموزش های حضوری در مدارس دایر شود.

*س_برچسب‌ها_س*