یک‌شنبه 22 مهر 1403

40 دستگاه اتوبوس در تهران بازسازی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
40 دستگاه اتوبوس در تهران بازسازی شد

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: در یک سال گذشته نیروهای پرتوان این شرکت با استفاده از دانش و تجربه خود 40 دستگاه اتوبوس دوکابین را بصورت کامل بازسازی کردند.

به گزارش روز جمعه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ «محمود ترفع» با اعلام فعالیت کارگاه‌های تعمیر اتوبوس‌های مستعمل در قالب 10 تعمیرگاه که در دل این شرکت فعالیت می‌کنند، گفت: مجموعه اتوبوسرانی با تکیه بر توان داخلی و نیروهای ماهر و مجرب خود، نسبت به بازسازی کامل اتوبوس‌های ناوگان اقدام می کند.

وی با تاکید بر اینکه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دارای 5 هزار و 800 دستگاه اتوبوس است که 54 درصد آنها فرسوده هستند، افزود: بیش از نیمی از ناوگان به سن بازنشستگی رسیده و همین موضوع، آماده به کار نگه داشتن اتوبوس‌ها را سخت و دشوار کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه بطور متوسط روزانه بیش از 200 دستگاه اتوبوس در 10 تعمیرگاه این شرکت تعمیر می‌شوند، خاطرنشان کرد: زمان توقف اتوبوس در تعمیرگاه را به حداکثر یک روز کاهش داده‌ایم اما واقعیت این است که باتوجه به فرسودگی ناوگان، خدمات‌رسانی به شهروندان با دشواری و به سختی انجام می‌شود.

ناوگان اتوبوسرانی با حدود 6 هزار اتوبوس تک کابین و دوکابین در شهر تهران فعالیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*