شنبه 14 مهر 1403

40 مرکز مثبت زندگی زنجان در پویش همدل مشارکت می‌کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
40 مرکز مثبت زندگی زنجان در پویش همدل مشارکت می‌کنند

زنجان - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: 15 موسسه خیریه و 40 مرکز مثبت زندگی با بهزیستی زنجان در پویش ایران همدل همکاری می‌کنند که برای خیریه‌ها در سال جاری سهمیه سبد غذایی تعیین و این میزان، جزو شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد آنها در نظر گرفته شده است.

نعمت ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستورالعمل فرایند جذب مشارکتهای مردمی به مراکز مثبت زندگی نیز ابلاغ شده است که این مراکز ملزم هستند با روش های مشخص و با مشارکت مردم نسبت به شناسایی ظرفیت ها، توانمندی ها و نقاط قوت منطقه مشارکت و همراه با مردم برای آنها برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه مزیت مهم بهزیستی نسبت به دیگر نهادهای حمایتی همراهی موسسات خیریه است اضافه کرد: جذب مشارکت ها و تامین نیازهای اساسی مددجویان بدون همراهی و کمک این موسسات بسیا دشوار بوده و اجرای طرح ها و برنامه های اجتماع محور و حمایتی مبتنی بر مسائل اجتماعی در هیچ جای دنیا بدون همراهی و همکاری موثر و پررنگ تشکل های غیر دولتی و مردم نهاد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

این مسوول ادامه داد: در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت خواهد شد که موسسه‌های خیریه همواره در کنار این نهاد بوده و همکاری خوبی نیز داشته‌اند و با توجه به اینکه این پویش با همکاری موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی اجرا خواهد شد، امیدواریم مردم نیز اعتماد کرده و همکاری خوبی در این جهت داشته باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های انجام شده جهت خدمت رسانی به عموم افراد تحت پوشش، برنامه ریزی اولیه جهت توزیع سریع اقلام فاسد شدنی در سطح استان صورت گرفته است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان از خیرین دیار کریمان و پایتخت شور و شعور حسینی خواست در پویش ایران همدل مشارکت فعال داشته و از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، دستگیری کرده و از طریق شماره کارت: 5029081010321806 و شماره حساب: 210091434524111به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: پویش ایرانه همدل از 25 فروردین تا 22 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در این استان نیز در حال برگزاری است که اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه معیشت، غذای گرم، هزینه درمان و ازدواج و جهیزیه جمع آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می شود.

نعمتی، مراجعه به موسسات خیریه، مراکز و ادارات تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان زنجان، موبایل پیمنت: #1400016*4*733*، پرداخت با موبایل: #24*555*720* و کد حساب مشترک ایران همدل #14* را دیگر راه‌های کمک خیرین به نیازمندان ذکر کرد.

*س_برچسب‌ها_س*