پنج‌شنبه 19 مهر 1403

50 طرح ورزشی نیمه‌تمام در کردستان وجود دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
50 طرح ورزشی نیمه‌تمام در کردستان وجود دارد

سنندج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر 50 پروژه ورزشی نیمه‌تمام در استان وجود دارد و برای بهره‌برداری از آنها بیش از 2 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حامد جولایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه‌ها از یک تا 90 درصد پیشرفت دارند و تلاش می‌شود با جذب اعتبارات لازم، اقدام به تجهیز و اتمام آنها شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته، 10 طرح ورزشی در استان به بهره‌برداری رسید، افزود: در سال 99 نیز 11 طرح که بیشترین پیشرفت فیزیکی را دارند، در صورت تخصیص اعتبار آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج، زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده و سالن سقف بلند بانه، زمین چمن مصنوعی روستای هزار خانی سروآباد، زمین چمن مصنوعی روستای کانی‌سانان مریوان و استخر سرپوشیده قروه، از جمله طرح‌های قابل افتتاح در سال جاری است.

جولایی به تداوم اجرای عملیات احداث سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج اشاره کرد و گفت: تاکنون برای ساخت این طرح مهم 450 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام آن 240 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به اتمام طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان شده است، تاکید کرد: از سال 92 تاکنون 130 پروژه ورزشی نیمه تمام با اعتبار بیش از 800 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

364 هیات ورزشی فعال در کردستان وجود دارد که شامل 34 هیات استانی و 330 هیات شهرستانی است و 64 هزار و 202 ورزشکار سازمان یافته در این هیات‌ها مشغول به فعالیت هستند.

*س_برچسب‌ها_س*