یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

6 سریال کره‌ای که عید نوروز زمان دیدن آنها است

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
6 سریال کره‌ای که عید نوروز زمان دیدن آنها است

6 سریال کره‌ای با شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده، فضای آرام‌بخش و شاد آن بسیار مورد توجه دوست‌دارن سریال کره‌ای قرار گرفتند. سال 1402 رو به اتمام است و عید نوروز زمان بسیار خوبی برای دیدن فیلم و سریال است. به گزارش برترین‌ها، سال 1402 رو به اتمام است و عید نوروز زمان بسیار خوبی برای دیدن فیلم و سریال است. در عید نوروز اوقات فراغت بیشتر است و بیشتر می‌توان برای دیدن فیلم و سریال وقت گذاشت.

سال 1402 رو به اتمام است و عید نوروز زمان بسیار خوبی برای دیدن فیلم و سریال است.

به گزارش برترین‌ها، سال 1402 رو به اتمام است و عید نوروز زمان بسیار خوبی برای دیدن فیلم و سریال است. در عید نوروز اوقات فراغت بیشتر است و بیشتر می‌توان برای دیدن فیلم و سریال وقت گذاشت.

در این مطلب قصد داریم سریال‌های کره‌ای را معرفی کنیم که شما را حسابی در ایام تعطیلات سرگرم می‌کند. سریال‌های معرفی شده در این مطلب از جمله سریال‌های محبوبی هستند که امتیاز بالایی در کره داشتند. این سریال‌ها با شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده، فضای آرام‌بخش و شاد آن بسیار مورد توجه دوست‌دارن سریال کره‌ای قرار گرفتند.

به سامدالری خوش آمدید

سریال «به سامدالری خوش آمدید» یک مجموعه عاشقانه، درام و کمدی محصول سال 2023 کره جنوبی است. این سریال کره‌ای به عنوان یکی از بهترین درام‌های منتشر شده اخیر شناخته می‌شود.

این سریال بسیار شاداب و تاثیرگذار است. علاوه بر محتوای عاشقانه سریال که محور اصلی داستان است، چیز‌های دیگری مانند خانواده، دوستان و اجتماع نیز جز عناصر داستان این سریال به حساب می‌آیند که جذابیت این مجموعه را دو چندان کرده است. «به سامدالری خوش آمدید» داستان دو دوست صمیمی را در جزیره جیجو به تصویر می‌کشد که به دلیل دنبال کردن اهداف مختلف در زندگی از هم جدا شده‌اند، اما پس از حوادثی در زندگی، دوباره کنار هم برمی‌گردند. جو یونگ پیل (جی چانگ ووک)، پس از مرگ مادرش به دلیل گزارش اشتباه آب و هوا، آرزو دارد یک کارمند در اداره پیش‌بینی آب و هوا شود تا از بزرگان شهر خود در جیجو محافظت کند. جو سام دال (شین هه سان)، آرزویی ندارد جز اینکه جزیره را به مقصد سئول ترک کند و در صنعت عکاسی مد و فشن فرد معروفی شود. با این حال، او همه چیز را از دست می‌دهد و به زادگاهش باز می‌گردد و آنجا دوباره با دوست دوران کودکی‌اش برخورد می‌کند و احساسات قدیمی دوباره زنده می‌شوند. این سریال با درخشش خود موفق به کسب امتیاز8.1 از 10 در سایت IMDB شد.

خواستگاری تجاری

سریال کره‌ای خواستگاری تجاری یکی از محبوب‌ترین درام‌های نتفلیکس در سال 2022 است. در IMDB، این درام دارای امتیاز 8.1 از 10 است.

سریال کمدی - رمانتیک خواستگاری تجاری با داستانی پر از کلیشه‌های بانمک است که به لطف بازیگران دوست‌داشتنی‌اش حس و حال خوبی را به بینندگان منتقل می‌کند. سناریو این مجموعه ارزش آموزشی ندارد، اما کمدی شیرین و ساده‌ای دارد که می‌تواند برای اوقات فراغت مناسب باشد. داستان این اثر حول محور روابط عاشقانه دو زوج است که دو به دو با یکدیگر دوست صمیمی هستند. در این سریال یونگسو که تنها دختر یک پدر ثروتمند است، می‌خواهد ازدواجی همراه با عشق داشته باشد و به همین دلیل به قرار‌های آشنایی که پدرش برای او ترتیب می‌دهد نمی‌رود. یونگسو از هاری که دوست صمیمی اوست می‌خواهد که به جای او به قرار آشنایی برود. هاری که در ابتدا مخالف است، با اصرار‌های یونگسو در آخر قبول می‌کند. او در قرار با ظاهری عجیب که شبیه به ظاهر خودش نیست حاضر می‌شود تا طرف مقابلی که هنوز نمی‌داند کیست را از خود ناامید و از ازدواج منصرف کند. اما ماجرا طور دیگری رقم می‌خورد و هاری با رئیسش مواجه می‌شود. ته مو رئیس شین هاری است که قرار گذاشتن و هرچیز مربوط به آن را اتلاف وقت می‌داند، او تصمیم می‌گیرد با اولین دختری که پدربزرگش برای او در نظر گرفته ازدواج کند.

دهکده ساحلی چاچاچا

یکی از سریال‌های جذاب و دوست داشتنی کره جنوبی، سریال «دهکده ساحلی چاچاچا» است. این سریال در سال 2021 توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

دهکده ساحلی چاچاچا سریالی خوش‌رنگ و لعاب از ماجرا‌های اهالی یک شهر کوچک ساحلی است. داستان این فیلم درباره یک دندان پزشک، زنی زیبا و باهوش است که پس از گذراندن موانع مختلف و بهم خوردن برنامه و اهداف زندگی‌اش، به روستای ساحلی گونگجین می‌رود و در آنجا با آقای هونگ آشنا می‌شود. هونگ دو شیک که در روستا به رئیس هونگ معروف است در ظاهر بدون شغل و بیکار است، اما استاد انجام دادن کار‌های مختلف و عجیب است و هر کسی در روستا به کمک نیاز داشته باشد او همواره برای رفع مشکل حضور دارد. این سریال از نظر فنی ویژگی‌های قابل توجهی دارد. نقش‌آفرینی خوب بازیگران، طراحی صحنه‌ی مناسب، صحنه‌های دل‌انگیز از طبیعت، طراحی لباس جذاب و... سبب می‌شود که بیننده در زمان تماشای این اثر اوقات خوشی را سپری کند. در این فیلم هر یک از شخصیت‌ها به نحوی بخشی از مشکلاتی که هر کس ممکن است تجربه کند را به تصویر می‌کشند و همین سبب می‌شود که بیننده همزادپنداری عمیقی با آن‌ها داشته باشد.

برای مثال افرادی که پدر و مادر خود را از دست داده‌اند، به آرزو‌های خود نرسیده‌اند، در زندگی عاشقانه خود موفق نبوده‌اند و... شخصیت‌های این قصه مانند مردم عادی با این مشکلات رو به رو می‌شوند و در طول 16 قسمت موفق می‌شوند که به نحوی از آن عبور کنند.

مشکلی نیست که خوب نباشی

سریال اشکالی نداره خوب نباشی یکی از سریال‌های محبوب سال 2020 کره جنوبی است. این سریال 16 قسمت دارد و ژانر آن عاشقانه، روانشناختی، کمدی، درام و ملودرام است. امتیاز این سریال در imdb از 10، 8.7 است.

این سریال با محوریت موضوعی والدین سمی به بررسی سایه‌ی سنگین رفتار‌های چنین والدینی بر زندگی آینده فرزندانشان، در یک بستر داستان‌گونه می‌پردازد. این اثر با قصه روح و روان آسیب‌دیده شخصیت‌های اصلی و سکانس‌های انیمیشنی که از کار‌های تیم برتون (انیمیشن‌ساز آمریکایی) الگوبرداری شده‌اند، آغاز می‌شود. در طول سریال، به جملات انگیزشی زیادی برمی‌خوریم؛ چه بسا این جملات مانند جملات کتاب روان‌شناسی بتوانند به بهبود بینندگان تنها کمکی کنند. از جذابیت‌های سریال «مشکلی نیست که خوب نباشی» می‌توانیم به طراحی لباس حرفه‌ای آن اشاره کنیم.

بازیگران نقش مکمل نیز کمک بزرگی به بهبود کیفیت سریال کرده‌اند. این سریال در مور یک مرکز روانپزشکی به اسم " مشکلی نیست خوب نباشی " است. ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که یک پرستار خوش تیپ مرد می‌خواهد وارد این مرکز روانپزشکی بشود، اما از قضا با یک نویسنده‌ای روبه رو می‌شود که خودش دچار اختلال شخصیت ضد اجتماعی است. این دو به طور اتفاقی در مسیر یکدیگر قرار می‌گیرند و سعی می‌کنند زخم‌های عاطفی یک دیگر التیام ببخشند.

آقای ملکه

سریال کره‌ای آقای ملکه توانست با ژانر کمدی_ تاریخی در سال 2020 گرد و خاکی در صنعت کی‌دراما ایجاد کند.

«آقای ملکه» داستانی فانتزی با بستری تاریخی است که ماجرای جابه‌جا شدن روح یک ملکه در چوسان قدیم و یک آشپز در سال 2020 را روایت می‌کند. این جابه‌جایی موقعیت‌های طنزی را به وجود می‌آورد و در نهایت روح آشپز در جسم ملکه موفق می‌شود پادشاه را از یک فرد بی‌کفایت به یک پادشاه مقتدر در تاریخ کره تبدیل کند. «آقای ملکه» با موقعیت‌های کمیک و دراماتیک، به بررسی تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی بین دوران تاریخی و مدرن می‌پردازد.

در واقع این سریال در عین تاریخی بودن حال و هوای امروزی دارد، در این سریال کارگردان حتی با سبک تاریخی سریال‌های کره‌ای هم شوخی کرده که به جذابیت سریال افزوده است. «آقای ملکه» نه تنها داستانی سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد بلکه موضوعاتی مانند هویت، عشق و تساوی را نیز به چالش می‌کشد. اگر به دنبال سریال کمدی_ تاریخی با چاشنی عاشقانه و درام هستید تماشای این سریال برای شما جذابیت دارد. داستان این سریال در کنار تم تاریخی، تم آشپزی هم دارد و اگر به سریال‌های جواهری در قصر علاقه دارید، قطعا از این سریال لذت می‌برید.

سقوط آزاد عشق

سریال «سقوط آزاد عشق» اثری از کشور کره جنوبی است که در سال 2019 منتشر و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. امتیاز این سریال در سایت imdb 8.7 است.

سازندگان این اثر در ارائه سریالی جذاب با داستانی مهیج، موفق عمل کرده‌اند. «سقوط آزاد عشق» داستان‌عاشقانه‌ای درباره زنی اهل کره جنوبی است که به دلیل یک حادثه پاراگلایدر مصدوم شده و یک افسر ویژه کره شمالی عاشق او شده و از او محافظت می‌کند.

اولین نکته‌ای که باعث شده تا این سریال با موفقیت قابل توجهی مواجه شود، داستان تازه و متفاوت آن با دیگر سریال‌های کره‌ای است. از دیگر نقاط قوت این سریال، استفاده از داستان‌های فرعی متنوعی است که به هیجان کلی سریال می‌افزاید. همچنین این سریال سعی کرده است با زبانی طنزگونه برخی از مشکلات مردم کره شمالی را در مقایسه با شرایط مردم کره جنوبی به تصویر بکشد. همین موضوع یکی از نقاط مثبت سریال را به‌وجود آورده است. ازدواج زوج نقش اصلی، محبوبیت این سریال را چند برابر کرد. بازیگران اصلی این سریال، هیون بین و سون یه جین هستند. آن‌ها به واسطه این سریال با هم آشنا شدند و در فوریه 2022 ازدواج کردند.

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

6 سریال کره‌ای که عید نوروز زمان دیدن آنها است 2