پنج‌شنبه 19 مهر 1403

68 تن کالای اساسی در آران و بیدگل توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
68 تن کالای اساسی در آران و بیدگل توزیع شد

کاشان - ایرنا - فرماندار آران و بیدگل گفت: 68 تن کالای اساسی شامل مرغ، روغن و برنج با نرخ دولتی از اوایل آبان به منظور تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است.

اسماعیل بایبوردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 18 تن روغن مایع در بطری‌های 810 و 1350 و 3700 گرمی به ترتیب با قیمت‌های 9 هزار و 400، 16 هزار و 100 و 30 هزار 500 تومان در 20 فروشگاه شهرستان توزیع شد و همچنان ادامه دارد.

وی همچنین از توزیع 15 تن مرغ منجمد با قیمت 15 هزار تومان در فروشگاه‌های آران و بیدگل خبر داد و خاطر نشان کرد: این روند تا تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: 35 تن برنج هندی هم با نرخ هر کیلو 18 هزار تومان در قالب کیسه‌های 10 کیلوگرمی بین خانوارهای شهرستان توزیع شد که همچنان ادامه دارد.

بایبوردی اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته و توزیع اقلام یادشده، بخشی از نیاز مردم شهرستان آران و بیدگل به کالاهای اساسی تاممین شود.

476 خودرو ناقض محدودیت کرونایی اعمال قانون شدند

فرماندار آران و بیدگل همچنین با یادآوری اعمال محدودیت کرونایی تردد شبانه از ساعت 21 تا چهار صبح در این شهرستان اظهار داشت: بیشتر شهروندان هفته گذشته در طرح محدودیت شبانه همکاری خوبی داشتند، با این حال 245 خودرو جریمه شدند و 231 خودرو تذکر قانونی گرفتند.

بایبوردی خاطر نشان کرد: در مدت 12 روز از محدودیت‌های جدید کرونایی افزون بر 90 درصد مردم، اصناف و صاحبان مشاغل آران و بیدگل با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای این طرح سراسری همراهی مطلوبی کردند.

بایبوردی تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم تا پایان محدودیت‌ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند، چرا که بحث سلامت و امنیت آنان و شهروندان دیگر مطرح است و از این رو در صورت تخلف، مجبور به اعمال قانون هستیم.

وی یادآور شد: خودروهای پلاک غیربومی در صورت ورود به شهرستان یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و تردد خودروهای شخصی با پلاک بومی نیز از ساعت 9 شب تا چهار صبح به مدت 2 هفته ممنوع است.

فرماندار آران و بیدگل ادامه داد: خوروهای متخلف در سطح شهر توسط عوامل گشت و پایش از طریق دوربین‌های مدار بسته، طبق مقررات 200 هزار تومان جریمه می‌شوند.

فرماندار آران و بیدگل با قدردانی از فعالان اقتصادی و همراهی، وفاق، انسجام و همدلی دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی، نیروهای مسلح و بسیج در مدیریت ستاد مقابله با کرونای این شهرستان، بر ضرورت استمرار همکاری‌های مضاعف در راستای اجرای تصمیم‌های ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا و نظارت بر آن تاکید کرد.

بایبوردی همچنین بر استفاده از ماسک و رعایت حداقل 2 متر فاصله، شستشوی مداوم دست‌ها با صابون تاکید کرد و گفت: موفقیت در مقابله با کرونا، با مسوولیت دولت و اراده مردم عملیاتی می‌شود.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از 103 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*