شنبه 14 مهر 1403

69 تن نهاده دامی در زنجان کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
69 تن نهاده دامی در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان گفت: 69 تن نهاده دامی احتکار شده از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی ایسن استان کشف و ضبط شد.

سردار رحیم جهانبخش، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میزان نهاده دامی کشف و ضبط شده در راستای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و پس از بررسی های پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی از سه انبار، به دست آمد.

وی، ارزش ریالی این میزان نهاده دامی کشف و ضبط شده را قریب سه میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه سه نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

سردار جهانبخش با تاکید براینکه پلیس در مبارزه با کالای قاچاق و احتکار کالاهای اساسی بسیاری جدی است از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

**** دستگیری سارق مزارع و باغات در ابهر فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از توابع استان زنجان، گفت: با تلاش و انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی این شهرستان، سارق مزارع و باغات شهرستان ابهر را شناسایی و در طی یک عملیات غافلگیرانه، متهم را دسستگیر کردند.

سرهنگ محمد مهدیخانی، افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان ابهر موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت که در نهایت سارق مورد شناسایی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری انتقال یافت و در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به انجان چهار فقره سرقت از مزارع و باغات این شهرستان اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی این شهرستان معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

مهدیخانی از مردم شهرستان ابهر خواست هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند تا اقدامات لازم قانونی به منظور برخورد با افراد خاطی صورت گیرد.

**** طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان ابهر تشدید شد

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر، همچنین از تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با فروشنگان مواد مخدر در سطح مناطق جرم خیز این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تشدید اجرای این طرح انتظامی، 17 خرده فروش دستگیر و مقدار قریب به 610 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد مهدیخانی، افزود: تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موفقیت هرچه تمام طی مدت 2 هفته اخیر به مرحله اجرا درآمد و ماموران در طی این مدت پس از شناسایی مناطق هدف، در قالب گروه های عملیاتی به طور همزمان به این مناطق اعزام و نسبت به پاکسازی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای ایجاد فضای مناسب جهت افزایش احساس امنیت روانی در جامعه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود از شهروندان انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا ماموران وارد عمل شوند.

*س_برچسب‌ها_س*