سه‌شنبه 3 مهر 1403

7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت 7 طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر16 میلیارد و 350 میلیون تومان در بخش مرکزی رشتخوار افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دولت 7 طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر16 میلیارد و 350 میلیون تومان در بخش مرکزی رشتخوار افتتاح و کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی ساخت کارگاه شارژ کپسول های اتفاء حریق شهرک صنعتی رشتخوار با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان افتتاح بخش دیالیز بیمارستان حضرت زهرا (س) رشتخوار 

جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در حاشیه مراسم افتتاح بخش دیالیز بیمارستان حضرت زهرا (س) گقت: با توجه به مخاطرات جاده ای و زمان بر بودن فرایند دیالیز به منظور رفاه حال بیماران مرکز دیالیز بیمارستان حضرت زهرا (س) با همکاری خیرین حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با زیر بنا 135 مترمربع و با اعتباری نزدیک به 2 میلیارد تومان به بهره بردرای رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار افزود: بخش دیالیز مجهز به 4 تخت فعال است که یک نفر متخصص داخلی و 5 نفر پرستار در این بخش به بیماران دیالیزی خدمات ارایه می دهند.

اشترایه یادآور شد: با افتتاح بخش دیالیز شهرستان رشتخوار 18 بیمار این شهرستان از خدمات درمانی لازم در داخل شهرستان بهره مند شدند، که این بیماران تا پیش از این باید برای انجام دیالیز به شهرستانهای اطراف مراجعه می کردند. بهره برداری از پروژه ترانس برق به همراه چندین طرح اداره برق رشتخوار با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار مزرعه آستان قدس رضوی روستای محمد آباد آستانه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بهره برداری از پروژه آسفالت و جدول کشی معابر محمد آباد آستانه با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان بهره برداری از پروژه آسفالت و جدول کشی معابر احمد آباد آستانه با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح طرح سایت همراه اول روستای احمد آباد آستانه با اعتباری یالغ بر 1 میلیارد و 550 میلیون تومان انتهای پیام /

7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد 2
7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد 3
7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد 4
7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد 5
7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد 6
7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد 7
7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد 8
7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد 9
7 طرح عمرانی و خدماتی در رشتخوار افتتاح و کلنگ‌زنی شد 10