سه‌شنبه 10 مهر 1403

7 مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ مشخص شدند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
7 مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ مشخص شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد تهران مرکز (حوزه‌های سوهانک، نیایش و شهید صدرزاده) تعیین شدند. بر این اساس مهدی فیروزمند، به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) تعیین شد. وی پیش از این مسئولیت واحد جهاد و پایداری را برعهده داشت. امیر مظاهری، به عنوان مسئول بسیج دانشگاه...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد تهران مرکز (حوزه‌های سوهانک، نیایش و شهید صدرزاده) تعیین شدند.

بر این اساس مهدی فیروزمند، به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) تعیین شد. وی پیش از این مسئولیت واحد جهاد و پایداری را برعهده داشت.

امیر مظاهری، به عنوان مسئول بسیج دانشگاه صدا و سیما تعیین شد. وی پیش از این مسئولیت فرهنگسازی بسیج دانشجویی این دانشگاه را بر عهده داشت.

احمد شعبانی نیز به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تعیین شد. وی پیش از این مسئولیت سیاسی دانشکده شهدای مکه را برعهده داشت.

در دانشگاه آزاد تهران مرکز نیز امیرمحمد نیکبخت در حوزه سوهانک، امیر حدادی در حوزه شهید صدرزاده و شهروز خدادادی در حوزه نیایش به عنوان مسئول بسیج دانشجویی تعیین شدند.

مهدی شکرچی زاده، نیز به عنوان مسئول بسیج دانشگاه علوم قضایی تعیین شد. وی پیش از این مسئولیت فرهنگسازی را برعهده داشت.