چهارشنبه 18 مهر 1403

700 تن مرغ در سیستان و بلوچستان توزیع شده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
700 تن مرغ در سیستان و بلوچستان توزیع شده است

زاهدان - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 700 تن مرغ منجمد در مرحله اول براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار در چند روز اخیر در بین عاملان فروش در سراسر این استان توزیع شده است.

محمد رفیع سلطانزاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در مرحله دوم اجرای این طرح 550 تن مرغ به عنوان سهمیه در اختیار سیستان‌وبلوچستان قرار گرفته و در روزهای آینده بین شبکه‌های عرضه استانی، شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های عرضه‌کننده مواد پروتئینی منتخب توزیع خواهد شد. وی قیمت مرغ تنظیم بازار را 15 هزار تومان عنوان کرد و افزود: در زمینه تامین مرغ تنظیم بازار مشکلی وجود ندارد و در صورتی که مردم در زمینه توزیع تخلفاتی را مشاهده کردند مراتب را با سامانه 124 در میان گذاشته تا بررسی شود. معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان از مدیران مراکز توزیع خواست تا شرایطی را فراهم کنند که سلامت مردم با توجه به شیوع کرونا به مخاطره نیافتد و تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را هنگام توزیع رعایت کنند.

وی افزود: همچنین مدیران مراکز توزیع شرایطی فراهم کنند که مردم نیز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و استفاده از کارت بانکی برای پرداخت، اقدام به خریدکنند.

*س_برچسب‌ها_س*